ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 15 شهریورماه شروع می گردد

به گزارش خیمه نیوز، ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 15 شهریورماه شروع می گردد و تا 17 همین ماه ادامه دارد.

ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 15 شهریورماه شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای زمان ثبت نام دانشجویان مهمان را که با درخواست آن ها موافقت شده، بیان کرد.

بر اساس این گزاش، دانشجویانی که با میهمانی آن ها در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت شده؛ لازم است از 15 تا 17 شهریورماه 1399 با مراجعه به سایت https://sipad.tums.ac.ir/fromguest و اسکن مدارک مشروحه ذیل نسبت به ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی خود اقدام کنند.

گفتنی است: آن دسته از دانشجویانی که قبلا در این دانشگاه میهمان بوده و با تمدید میهمانی آن ها موافقت شده نیز جهت تمدید شماره دانشجویی ملزم به ثبت نام در سامانه فوق می­باشند.

انتخاب واحد دانشجویان میهمان پس از دریافت و یا تمدید شماره دانشجویی از روز سه شنبه 18 شهریورماه 1399 لغایت سرانجام وقت روز پنجشنبه 20 شهریور ماه 1399 می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 508

به "ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 15 شهریورماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 15 شهریورماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید