توافق جدید برای آغاز مسابقات فرمول یک

به گزارش خیمه نیوز، رئیس تیم ردبول مدعی شد که مقامات مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک بر سر آغاز فصل جدید به توافق رسیده اند.

توافق جدید برای آغاز مسابقات فرمول یک

به گزارش خبرنگاران، کریستین هورنر، رئیس تیم آستون مارتین ردبول مدعی شد که مسئولان برگزاری مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی دنیا، روز یکشنبه 15 تیر ماه برای شروع فصل 2020 مسابقات F1 در نظر گرفته اند.

هورنر در خصوص شروع مسابقات فرمول یک از پیست ردبول شهر اسپیلبرگ در اتریش گفت: همه امیدواریم که مسابقات در سلامتی کامل شرکت کنندگان شروع گردد. تیم ردبول با موافقت و همکاری دولت اتریش در حال آماده سازی همه امکانات فنی و پزشکی برای میزبانی مسابقات فرمول یک است. ما در تلاشیم تا مسابقات را بدون تماشاگر و یا با تعداد محدودی برگزار کنیم.

رئیس تیم آستون مارتین ردبول ادامه داد: فاجعه دنیای کرونا، خیلی عظیم تر از ورزش ماست ولی در حال حاضر ما با مداد (کنایه از قابل تغییر بودن)، تاریخ 5 جولای (15 تیر) را برای شروع مسابقات یادداشت نموده ایم که در صورن بدتر شدن اوضاع، ممکن است تغییر کند. پیست ردبول تا مرکز هوایی زلتوگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و به راحتی می تواند به تغییرات احتمالی، واکنش نشان دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 305

به "توافق جدید برای آغاز مسابقات فرمول یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق جدید برای آغاز مسابقات فرمول یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید