تور آلمان ارزان: به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا آنسامبل موزیک فابریک، آثاری از سه آهنگساز معاصر ایرانی و یک آهنگساز آلمانی را دی ماه امسال، در شهر کلن آلمان به روی صحنه خواهد برد.

به گزارش خیمه نیوز، تا به امروز آنسامبل آلمانی موزیک فابریک با آهنگسازانی چون مارک آندره، انو پوپه، هلموت لاخنمن، ولفگانگ ریم، توشیو اُسُکاوا و کارل هاینز اشتوکهاوزن، همکاری داشته و هر ساله ده ها اثر نو را به روی صحنه می برد.

تور آلمان ارزان: به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا آنسامبل موزیک فابریک، آثاری از سه آهنگساز معاصر ایرانی و یک آهنگساز آلمانی را دی ماه امسال، در شهر کلن آلمان به روی صحنه خواهد برد.

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

کارن کیهانی، سارا اباذری، ارشیا صمصامی نیا و یوآخیم هاینز، آهنگسازانی هستند که آثارشان در کنسرت دی ماه سال جاری به اجرا در خواهد آمد. بعلاوه یاسمین شاه حسینی، عودنواز ایرانی به عنوان سولیست در تمامی قطعات این کنسرت خواهد نواخت.

کارن کیهانی آهنگساز درباره این اجرا گفت: سابقه آشنایی و همکاری یاسمین شاه حسینی با آنسامبل موزیک فابریک به چند سال قبل باز می گردد و علاقه مشترک آنها برای پدید آوردن چنین پروژه ای، سبب شکل گیری این طرح شده است.

علاوه بر سه آهنگساز ایرانی، یواخیم هاینز آلمانی نیز اثری برای عود نوشته، خودش چالش و تجربه جالبی است.

کیهانی بیان نمود: نوشتن اثر برای آنسامبلی مثل موزیک فابریک، برای ما آهنگسازان، فرصتی بسیار ارزشمند است و موضوع یک ساز ملی و یک نوازنده ایرانی، ارزش آن را چند برابر می نماید.

طبیعتاً با کیفیت اجرایی، مدیای وسیع و مخاطبین فراوانی که موزیک فابریک در سراسر دنیا دارد، موقعیت خوبی برای موسیقی معاصر ماست تا به برترین شکل ممکن، اجرا، معرفی و شنیده گردد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1216

به "تور آلمان ارزان: به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا آنسامبل موزیک فابریک، آثاری از سه آهنگساز معاصر ایرانی و یک آهنگساز آلمانی را دی ماه امسال، در شهر کلن آلمان به روی صحنه خواهد برد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا آنسامبل موزیک فابریک، آثاری از سه آهنگساز معاصر ایرانی و یک آهنگساز آلمانی را دی ماه امسال، در شهر کلن آلمان به روی صحنه خواهد برد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید