به زودی تغییرات مدیریتی بر مبنای شایسته سالاری در استان شروع خواهد شد

به گزارش خیمه نیوز، خبرگزاری خبرنگاران- سید محمود حسینی پور، در حاشیه دیدار عمومی با مردم شهرستان تنکابن در محل فرمانداری شهرستان در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت ایام الله نهم دی، گفت: مدیران باید در رسیدگی به کار مردم دارای سوابق قابل ملاحظه باشند و شایستگی لازم را برای مدیریت در حوزه متبوع داشته باشند .

به زودی تغییرات مدیریتی بر مبنای شایسته سالاری در استان شروع خواهد شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان تنکابن:استاندار در حاشیه ملاقات چهره به چهره با مردم شریف شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مصاحبه با خبرنگاران، توضیح داد: در ملاقاتهای امروز، بیشترین مراجعات مردمی تا این لحظه در حوزه اشتغال بوده که بیشترین مراجعان در این زمینه نیز، جوانان تحصیل نموده هستند.

حسینی پور با بیان اینکه موضوع اشتغال زمانی مرتفع می شود که در بخش های مختلف مالی توسعه پیدا کنیم و رشد متوازن داشته باشیم، مطرح نمود: برنامه های کوتاه مدتی در این بخش در دستور کار استانداری قرار گرفته است و کشاورزی، صنعت و گردشگری از اولویت های استان برای شکوفایی مالی است .

استاندار مازندران، گفت: در کوششیم تا با برنامه ها و یاری ها و حمایت های لازم به مجموعه واحدهای فراوریی و شرکت های دانش بنیان استان، زمینه ای فراهم شود تا جوانان نخبه بتوانند در حوزه های فراوری نرم افزار های مورد احتیاج استان در حوزه IT فعال شوند .

وی مباحث طرح هادی و اراضی داخل و خارج از بافت را از موضوعات مطروحه مردم دانست و با بیان این که بعلاوه گلایه از صدور برخی مجوزها در برخی از ادارات از دیگر مسایل طرح شده مردم است، مطرح نمود: وفاق و همدلی خوبی بین مدیران استان در جهت برطرف مسائل مردم وجود دارد، بخش هایی از این مسائل را می توان در چارچوب مدیریت استان حل و فصل کرد اما بخش های دیگر به مسایل قانونی باز می شود، که احتیاجمند زمان و پیگری های بیشتر است.

حسینی پور درباره تغییر مدیران استان گفت: مبنای تغییرات مدیریتی دولت سیزدهم شایسته سالاری است و در این زمینه دعوت از جوانان نخبه اجرا شده و ساز وکارهای لازم تعیین شده است.

استاندار، تاکید نمود: هر مدیری که در سوابقش کوشش برای برطرف مسائل مردم وجود داشته باشد و سیاست ها و ارزش گذاری های این دولت را دنبال کند، شایسته خدمت به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: به زودی تغییرات مدیریتی بر مبنای شایسته سالاری در استان شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1254

به "به زودی تغییرات مدیریتی بر مبنای شایسته سالاری در استان شروع خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی تغییرات مدیریتی بر مبنای شایسته سالاری در استان شروع خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید