بهترین هتل میلان ایتالیا

به گزارش خیمه نیوز، شهر میلان ایتالیا با عنوان پایتخت مُد دنیا، هرساله پذیرای مُددوستان زیادی از سراسر دنیا است. میلان علاوه بر امتیاز بالایی که در صنعت مد دنیا دارد، مکان های تاریخی و توریستی زیادی را نیز شامل می گردد. شهر میلان، آینه تمام نمای فرهنگ غنی ایتالیا است. برای اقامت در پنجمین شهر عظیم اروپا و دومین شهر عظیم ایتالیا، چندین هتل لوکس پنج ستاره وجود دارد. جالب است بدانید که مسئولان حوزه گردشگری کشور امکان رزرو لوکس ترین هتل های میلان را به صورت آنلاین از داخل کشور امکان پذیر برای شما فراهم نموده اند. درواقع شما با رزرو هتل میلان (https://www.alibaba.ir/hotel/it-milan) از علی بابا می توانید با قیمت بسیار مناسبی رزرو خود را ثبت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

بهترین هتل میلان ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

خدمات و امکانات بهترین هتل های میلان

ویژگی مشترک بین همه هتل های لوکس شهر میلان، ترکیب طراحی مدرن و سنتی آن ها است. دکوراسیون، وسایل تزئیناتی لابی، سوئیت ها، رستوران ها و کافی شاپ هتل های میلان طراحی بی نظیری دارد که هیچ کجای دنیا نمی توان نظیرش را پیدا کرد. هتل های پنج ستاره میلان معمولا در موقعیت مناسبی قرار دارند؛ طوری که دسترسی مهمانان به مترو، فرودگاه و مکان های دیدنی شهر به راحتی امکان پذیر است. خدمات و امکانات رفاهی مانند اینترنت، سرویس حمام و دستشویی مجلل، انواع غذاهای محلی ایتالیا و غذاهای دنیای، سیستم سرمایش و گرمایش، روم سرویس، شاتل فرودگاهی، چک این و چک آوت خصوصی، خدمات خشکشویی، استخر، سونا، خدمات اسپا، سالن ماساژ، پارکینگ، فروشگاه، باشگاه بدنسازی، نگهداری چمدان، خدمات VIP، تراس، بار، پذیرش 24 ساعته، امکانات ویژه افراد با ناتوانی جسمی و پرسنل چندزبانه در همه هتل های لوکس ایتالیا به چشم می خورد. درادامه این مطلب، چند هتل پنج ستاره و پرطرفدار شهر میلان را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی لوکس ترین هتل های میلان ایتالیا

هتل پرنسیپ دی ساوویا

هتل پرنسیپ دی ساوویا یا Hotel Principe Di Savoia، یکی از هتل های پنج ستاره و مشهور شهر میلان محسوب می گردد. اولین چیزی که در این هتل توجه مهمانان را به خود جلب می نماید، گل های قرمز کنار همه پنجره های این هتل است. وجود مبلمان منبت کاری شده در فضایی شبیه سازی شده از قصرهای باشکوه و مجلل را می توان ویژگی دیگر این هتل لوکس ایتالیایی دانست. این هتل 301 اتاق و کم تر از یک کیلومتر با ایستگاه مترو و فرودگاه فاصله دارد.

هتل فور سیسنز میلانو

هتل فورسیسنز میلانو یا Four Seasons Hotel Milano، یکی دیگر از عظیم هتل های لوکس میلان به شمار می آید. امکان سرو غذا در فضای سبز و تراس هتل از امتیازهای این هتل زیبا است. فورسیسنزمیلانو 250 متر با ایستگاه مترو و 15 دقیقه با فرودگاه لینیت میلان فاصله دارد. در این هتل 118 اتاق برای پذیرایی از میهمانان فعال است.

هتل اکسلسیور گالیا

هتل اکسلسیورگالیا یا Excelsior Hotel Gallia، نگین مرکزی اقامتگاه های میلان به حساب می آید. فاصله نزدیک این هتل از بهترین مرکز خریدهای میلان، عظیم ترین امتیاز آن محسوب می گردد. فضای شیک، مدرن و دکوراسیون اصیل ایتالیایی در 237 اتاق هتل اکسلسیور گالیا می تواند موجبات رضایت هر مسافری را فراهم کند. این هتل حدود هفت کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.

هتل آرمانی میلانو

هتل آرمانی میلانو یا Armani Hotel Milano، هتلی مجلل نزدیک به ایستگاه مترو میلان است که امکان آشنایی با آداب ورسوم بومی مردم این شهر را برای شما مهیا می نماید. این هتل با 95 اتاق، کم تر از یک کیلومتر با ایستگاه مترو و تئاتر و حدود هفت کیلومتر با فرودگاه لینیت فاصله دارد.

این هتل ها فقط بخشی از طیف گسترده هتل های لوکس موجود در شهر میلان ایتالیا بودند. میلان علاوه بر هتل های پنج ستاره، هتل های چهار ستاره بسیار محبوبی نیز دارد که ازجمله آن ها می توان به هتل رامادا پلازا میلانو، آپ تاون پالیس و سانتا مارتا سوییتز اشاره نمود. شما می توانید با رزرو هتل میلان از علی بابا هم اطلاعات کاملی از هتل های نامبرده دریافت کنید و هم با قیمت پایین تری این هتل ها را رزرو کنید.

جاذبه های تاریخی و گردشگری میلان ایتالیا

همان طورکه اشاره نمودیم، شهر میلان ایتالیا، علاوه بر صندلی دنیای مُد، جاذبه ها تاریخی به جا مانده از قرون وسطی مثل کاخ ها و کلیساهای قدیمی نیز دارد. ازجمله مکان های دیدنی میلان می توان موارد زیر را نام برد:

  • تابلوی شام آخر لئوناردو داوینچی
  • تابلوی شام آخر نقاش مشهور ایتالیایی در کلیسایی قدیمی واقع شده است که میراث تاثیرگذارترین معماران رنسانس است. افرادی که مایل به بازدید از این تابلوی مشهور هستند، باید به این کلیسا بروند.
  • سالن اپرا آلا اسکالا
  • این سالن یکی از زیباترین سالن های اجرای اپرا با ظرفیت 2800 نفر در دنیا است که مشهورترین موسیقی دانان و خوانندگان دنیا در آن اجرا داشتند. پیداکردن بلیط اجراهای این سالن کار آسانی نیست.
  • کلیسای آمبروز مقدس
  • قدیس آمبروز، یکی از حامیان توسعه و پیشرفت شهر میلان بود که در سال 368 میلادی، این کلیسا را بنا کرد. درواقع کلیسای آمبروز، شاهکار معماری سبک رومانسک است.
  • ساختمان پیاتزا دی مرکانتی
  • ساختمانی بلند و قرون وسطایی ساخته شده از سنگ های مرمر سیاه و سفید، دیگر جاذبه تاریخی میلان ایتالیا شناخته می گردد.
  • طاق صلح میلان
  • طاق صلح، بنایی زیبا و تاریخی است که در سال های جنگ ایتالیا، به نشانه صلح ساخته شد. اگر به میلان سفر کردید، بازدید و عکاسی از این بنای ارزشمند را از قلم نیاندازید.
  • گالری ویتوریو امانوئل دوم
  • یکی از قدیمی ترین بازارهای دنیا است که هم اینک یکی از مراکز مُد میلان شناخته می گردد. سقف این بازار با چدن و شیشه پوشانده شده و میان مردم میلان به گالریا مشهور است.
  • کلیسای جامع میلان
  • این کلیسا، دومین کلیسای عظیم دنیا بعد از سن پیترز روم به حساب می آید.

نکات قابل توجه در سفر به میلان ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهای بسیار مشهور و محبوب دنیا ازنظر وجود جاذبه های تاریخی و مذهبی مسیحیت است. کنار همه مکان های باستانی موجود در این کشور، بناهای مدرن ایتالیای توسعه یافته امروز نیز وجود دارد. تلفیق قدمت و مدرنیته در سراسر ایتالیا به چشم می خورد. پیشنهاد ما این است که به جای ملاقات از شهر زیبای میلان، دیدن همه شهرهای ایتالیا را انتخاب کنید. ممکن است هزینه سفر به همه شهرهای این کشور، بیشتر از هزینه سفر به یک شهر مانند میلان باشد اما ارزشش را دارد. درواقع شما می توانید کنار رزرو هتل میلان از علی بابا به رزرو هتل در سایر شهرهای ایتالیا نیز فکر کنید. تیم پشتیبانی 247 نفره سایت علی بابا، کنار شما خواهد بود تا بتوانید همه اطلاعات کافی سفر به ایتالیا و شهر میلان را کسب کنید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 370

به "بهترین هتل میلان ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل میلان ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید