برگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین

به گزارش خیمه نیوز، شبکه قزوین هرشب حدود ساعت 19:15 در ویژه برنامه افطار ماه من با همکاری ستاد دیه استان قزوین، کمیته امداد و همراهی خیران زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم می نماید.

برگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین

به گزارش خبرنگاران قزوین،علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مردم شریف استان قزوین از دیرباز بر اساس روحیه انسان محبت آمیز و تکریم و نوع دوستی خود همیشه گره گشایی از یکدیگر را وظیفه انسانی خود می دانستند و یکی از حوزه هایی که مردم در آن نقش بسزایی دارند؛ آیین سنتی گلریزان است.

وی اضافه نمود: برمبنای این سنت حسنه، صدا و سیمای مرکز قزوین با همکاری ستاد دیه استان قزوین، کمیته امداد و همراهی خیران عزیز زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرد که این مهم در ویژه برنامه افطار ماه من در قالب بخش های متنوع روی آنتن شبکه قزوین می رود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به بخش هایی از برنامه تلویزیونی ماه من که باعث جلب مشارکت های مردمی در این زمینه می گردد اشاره نمود و اضافه نمود: در بخشی از برنامه چهره های سرشناس کشوری همچون: بازیگران، ورزشکاران، فوتبالیست ها و ... حضور پیدا نموده و ضمن تبادل نظر با مجری از مخاطبان برای شرکت در این گلریزان دعوت می نمایند. همچنین در بخش دیگر برنامه با حضور یک میهمان خیر صندوقچه آرزوهای بچه ها نیازمند باز می گردد و میهمان برنامه که یکی از خیرین استان می باشد، آرزوی نوشته شده در کاغذ را برای آن کودک برآورده میکند.

عبدیان مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین نیز گفت: با توجه به اینکه رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در شکل دهی و راهنمایی پویش های خیرخواهانه و یاری های مردمی بر عهده دارند؛ ویژه برنامه سال گذشته افطار صدا و سیمای مرکز قزوین که با موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد روی آنتن رفت، توانست گام مهمی در جلب مشارکت های آحاد مختلف جامعه بردارد، بطوریکه در ماه رمضان سال گذشته 213 زندانی آزاد شدند و زمینه آزادی زندانیان بدهکار تا سقف 50 میلیون تومان فراهم شد که انشاالله در برنامه سال جاری نیز قصد بر این است تا زمینه آزدی زندانیان تا سقف 100 میلیون تومان فراهم گردد. بر همین اساس میزان یاری های مردمی در 14 روز ابتدای رمضان 1400 مبلغ 7/100/000/000ریال و میزان یاری در رمضان 1399 مبلغ 13/550/000/000 ریال بوده است و در حال حاضر 150 زندانی جرائم غیر عمد که جمع بدهی ایشان 150/000/000/000 میلیارد ریال می باشد، چشم انتظار یاری های مردم شریف استان قزوین هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 961

به "برگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید