باغ های بوچارت؛ بهشت بر روی زمین در ونکوور

به گزارش خیمه نیوز، باغ های بوچارت کجاست؟ این باغ با مساحت 22 هکتار در جزیره ونکوور قرار دارند و مانند جواهری بر تاج شهر می درخشند. این باغ ها الهام بخش باغبانان و عاشقان طبیعت است. اولین باغ بوچارت در سال 1904 توسط جنی بوچارت ایجاد شد.

باغ های بوچارت؛ بهشت بر روی زمین در ونکوور

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

او آغاز به زیباسازی معدن سنگ آهکی نموده بود که قبلاً توسط همسرش برای کارخانه سیمانی که داشت، استخراج می شد. او از کارگران معدن که حالا بیکار شده بودند خواست تا سنگ ها و نخاله ها را جمع آوری نموده و با کامیون خاک و شن مخصوص باغبانی بیاورند. با کاشت چند گیاه نخود شیرین و چند نوع گل رز، قسمت باغ غرق شده به وجود آمد که بازدیدنمایندگان از همه جا برای دیدن آن می آمدند.

بیش از یک قرن است که خانواده بوچارت خود را وقف پرورش گل و گیاه و میزبانی از گردشگران نموده اند و هر ساله میزبان نیم میلیون نفر از سراسر جهان هستند. در سال 2004، باغ های بوچارت به عنوان یک مکان تاریخی ملی کانادا شناخته شد. بازدیدنمایندگان باغ های بوچارت در واقع قدم به نمایشگاهی محسورنماینده از گل های زیبا می گذارند که با تغییر هر فصل، چهره دیگری به خود می گیرد.

باغ های بوچارت از 5 ناحیه اصلی تشکیل شده که با محوطه های چمن کاری شده زیبا و مسیرهای باریک و مارپیچ به هم متصل شده اند. این پنج ناحیه شامل باغ غرق شده، باغ گل رز، باغ ژاپنی، باغ ایتالیایی و باغ مدیترانه ای است. بیش از 50 باغبان به صورت دائمی در این باغ ها کار می نمایند تا آنها را در بهترین شرایط حفظ نمایند.

هر ساله از ماه مارس تا اکتبر تقریباً یک میلیون گیاه گلدار برای اطمینان از گل دهی مداوم گیاهان به کار می فرایند. طی ماه های دیگر سال، بازدیدنمایندگان می توانند از دیدن گیاهانی که با توت های رنگی پوشیده شده اند، بوته های زیبا و درختانی در هر شکل و اندازه لذت ببرند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در شب های تابستان باغ با هزاران چراغ پر شده و در ماه های جولای و اوت، هر شنبه شب برنامه آتش بازی در باغ برقرار است.

طی ماه های شلوغ (جولای تا اوت)، باغ ها بین ساعات 11 صبح تا 3 عصر بسیار شلوغ هستند. ساعت آغاز به کار باغ 9 صبح است و می توانید از نور زیبای صبح برای عکس های خود بهره ببرید. ضمناً یادتان باشد که این باغ ها هم مانند دیزنی لند، استفاده از مونوپاد را ممنوع نموده است و باید برای ثبت عکس های خاطره انگیز خود از کسی یاری بگیرید. از آنجایی که این باغ ها در 23 کیلومتری ایالت ویکتوریا و جزیره ونکوور قرار دارند، با خودروی شخصی بعد از 30 دقیقه رانندگی از شهر، به این باغ ها دسترسی خواهید داشت. اتوبوس ها هم از مرکز شهر ویکتوریا به سمت باغ های بوچارت و ترمینال بندر خلیج سوارتز حرکت می نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 673

به "باغ های بوچارت؛ بهشت بر روی زمین در ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ های بوچارت؛ بهشت بر روی زمین در ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید