باد وحشت در قلعه توچال

به گزارش خیمه نیوز، وزش شدید باد در ایستگاه یکم توچال تهران باعث واژگونی قلعه بادی و مجروح شدن چند کودک و مادر شد.

باد وحشت در قلعه توچال

به گزارش ، ساعت 11:50 شامگاه چهارشنبه 14 خرداد، حادثه واژگونی قلعه بادی در ایستگاه یکم توچال به مأموران کلانتری 163 ولنجک و اورژانس اعلام شد. با اعلام این خبر بلافاصله نیرو های امدادی راهی محل شدند. نخستین آنالیز ها نشان می داد به علت واژگونی بدنه قلعه روی افراد حاضر در محل تعدادی از بچه ها و مادران شان آسیب دیده اند.

سرهنگ مقدسی، رئیس پلیس کوهستان در رابطه با این خبر گفت: به علت وزش شدید باد سیم های مهارکننده این قلعه که به زمین وصل بودند قطع شده و موجب واژگونی و برگشتن قلعه بادی روی افراد شد. از افرادی که در سرسره بادی حضور داشتند 5 نفر مصدوم شدند. یک پسر 5 ساله و یک زن 36 ساله و دو کودک 12 و13 ساله و یک پسر 6 ساله مصدومان این حادثه بودند. 4 مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند، اما پسر 6 ساله به بیمارستان منتقل شد. متصدی این شهربازی نیز برای آنالیز بیشتر ابعاد تخلف و ایمن سازی محیط به کلانتری 163 ولنجک منتقل شد.

یکی از مدیران روابط عمومی مجموعه توچال نیز گفت: وزش باد شدید باعث پاره شدن یکی از طناب های مربوط به سازه بادی و به دنبال آن واژگونی قلعه بادی شد. این سازه بادی متعلق و در اختیار بهره بردار مجموعه شهربازی کودک بوده است. به خاطر حادثه ای که اتفاق افتاده؛ اخطار کتبی به بهره بردار این شهربازی داده شده و تا زمانی که مجوز فعالیت دوباره توسط بهره بردار گرفته نگردد، این سازه متوقف شده و مجموعه شهربازی کودک بدون فعالیت است.

پسر 6 ساله ای به نام آریا در این حادثه دستش آسیب دیده است و در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده است پدر آریا به خبرنگار ما گفت: اواخر شب بود که به همراه پسرم به شهربازی رفتیم. آریا به سمت قلعه بادی رفت تا سوار سرسره گردد. 2 متری از من فاصله نگرفته بود و تقریباً وسط سرسره بود، که باد شدیدی آغاز به وزیدن کرد. بچه ها در قلعه بادی در حال بازی بودند که ناگهان قلعه بادی از زمین کنده و در هوا معلق شد و بعد هم واژگون روی زمین افتاد.

او ادامه داد: حدود 10 تا 12 بچه در حال بازی بودند که ناگهان سرسره کاملاً چرخید و بچه ها یکی یکی پرت شدند. چون آریا وسط سرسره بود و هنوز خیلی بالا نرفته بود به زمین پرتاب شد. بلافاصله بچه ام را به بیمارستان بردیم. نصف صورت آریا روی آسفالت کشیده شده و سنگی هم داخل پوست صورتش رفته بود. پزشکان سنگ را درآوردند و تعیین شد که بالای مچ دستش نیز شکسته است که گچ گرفته شد.

منبع: ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 372

به "باد وحشت در قلعه توچال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باد وحشت در قلعه توچال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید