طراحی سایت: اینترنت بچه ها آماده رونمایی است؛ فهرست سفید وب سایت ها منتشر شده است

به گزارش خیمه نیوز، خبرگزاری ها از آماده بودن سرویس اینترنت بچه ها وزارت ارتباطات خبر دادند و گفتند مسئولین این وزارت خانه منتظر برنامه ریزی برای یک زمان و تاریخ با حضور مقامات دولتی هستند تا به طور رسمی معرفی گردد.

طراحی سایت: اینترنت بچه ها آماده رونمایی است؛ فهرست سفید وب سایت ها منتشر شده است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

یک تیرماه بود که عیسی زارع پور از عرضه برای خانواده و نوجوانان اطلاع داد و گفت تا دو هفته دیگر این سرویس راه اندازی می گردد. جزئیات زیادی درباره اینترنت بچه ها گفته نشده است ولی ظاهرا اپراتورها یک سیم کارت کودک ارائه نموده تا والدین با خرید آن و نصب روی گوشی یا تبلت بچه ها و نوجوانان، یک اینترنت کنترل شده و فیلتر شده و دارای لیست سفید وب سایت ها استفاده نمایند.

وزیر ارتباطات گفتند که لیست سفید وب سایت ها روی سایت وزارت ارتباطات منتشر شده و والدین می توانند آن را دریافت و در صورت احتیاج، پیشنهادهای خود را بدهند تا وب سایت هایی کم و زیاد گردد.

در حالی وزیر ارتباطات گفتند که لیست سفید منتشر شده است که تا کنون چیزی روی وب سایت وزارت ارتباطات دیده نشده و سخنگوی سابق وزارت ارتباطات در 20 تیر ماه گفته بودند به زودی لیست سفید منتشر می گردد.

در روزهای اخیر، کوشش های وزارت ارتباطات برای پاک سازی فضای مجازی و ارائه اینترنت امن برای خانواده ها و بچه ها حسابی سروصدا نموده است. ابتدا، با روبرو بودیم و در ادامه قابلیت راه اندازی شد.

همین طور، در خبری اعلام شد اساتید دانشگاه به طور آزمایشی می توانند اینترنت بدون فیلتر استفاده نمایند و دو روز پیش هم وزیر ارتباطات گفت برنامه ای دارند تا بروند.

در حالی این برنامه ها یکی پس از دیگری به وسیله وزارت ارتباطات در حال انجام است که درباره هیچ یک از آن ها به خوبی اطلاع رسانی نشده یا جزئیات اقدامات اجرا شده، نتایج و اهداف آن برای مردم و کارشناسان تشریح نمی گردد و بیشتر بر نگرانی خانواده ها و کاربران و کسب وکارهای فضای مجازی می افزاید.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1414

به "طراحی سایت: اینترنت بچه ها آماده رونمایی است؛ فهرست سفید وب سایت ها منتشر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: اینترنت بچه ها آماده رونمایی است؛ فهرست سفید وب سایت ها منتشر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید