اولین گوشی گیمینگ با پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 1 پلاس

به گزارش خیمه نیوز، پس از عرضه تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، ایسوس در رسانه های اجتماعی بروز رسانی سالانه سری گوشی های هوشمند بازی ROG را بیان نمود. این شرکت بیان نمود که سری ROG Phone 6 را به عنوان اولین گوشی هوشمند گیمینگ جهان با پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 1 پلاس وارد بازار چین و بازار جهانی خواهد کرد.

اولین گوشی گیمینگ با پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 1 پلاس

به گزارش خبرنگاران، اولین تیزر این گوشی هوشمند در اکانت رسمی اینستاگرام ROG Global منتشر شده است. این شرکت در آخرین پست اینستاگرام خود رسماً تأیید کرده که سری پرچمداران بعدی این شرکت، یعنی Phone 6 به زودی در بازار جهانی عرضه می شود.

ایسوس ROG در اینستاگرام اعلام کرد که طرفداران می توانند به زودی منتظر اعلامیه شرکت برای راه اندازی خط تولید ROG Phone 6 باشند، اولین گوشی گیمینگ که از تراشه اسنپدارگون 8 نسل 1 پشتیبانی می کند. دومین تیزر این گوشی در حساب رسمی رسانه اجتماعی Weibo این شرکت در چین منتشر شده است. ROG در آخرین پست خود در Weibo تأیید می کند که سری ROG Phone 6 به عنوان نسخه Tencent در بازار چین عرضه می شود و دارای مارک Tencent Games در پشت و نرم افزار کمی متفاوت با نسخه جهانی است.

نسخه Tencent سری ROG Phone 6 نیز همچنان از همان اسنپدراگون نسل 8 پلاس موجود در نسخه جهانی برخوردار خواهد بود. سری ROG Phone ایسوس از سال 2019 تا به امروز در دو نوع عرضه شده است؛ یک نوع جهانی برای بازار های جهانی و یک نوع Tencent در بازار چین. ایسوس قراردادی را با Tencent Games منعقد کرد تا از برند این شرکت در چین برای افزایش قابلیت فروش در منطقه استفاده کند. سال 2022 چهارمین سال مشارکت Tencent Games و برند Asus ROG در چین می باشد. در حال حاضر، تنها پرچمدار تایید شده اندرویدی دیگری که به اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز است، Realme GT 2 Master Explorer Edition می باشد.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1389

به "اولین گوشی گیمینگ با پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 1 پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی گیمینگ با پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 1 پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید