اولونگا پس از هت تریک مقابل استقلال: الدحیل در راستا درستی قرار گرفته است

به گزارش خیمه نیوز، مهاجم الدحیل قطر معتقد است شاگردان صبری لموشی در مسیری صحیح گام برمی دارند.

اولونگا پس از هت تریک مقابل استقلال: الدحیل در راستا درستی قرار گرفته است

به گزارش خبرنگاران، مایکل اولونگا پس از رجحان 4 بر 3 الدحیل قطر مقابل استقلال ایران گفت: می خواهم از کادر فنی و مدیریتی الدحیل بابت کوشش زیاد آنها در راستای ایجاد جوی مناسب برای بازیکنان و یاری به ما برای کسب نتیجه دلخواه، تشکر کنم. پیروزی امروز ما هم نتیجه این کوشش ها بود و اصلاً به آسانی به دست نیامد.

وی با تمجید از استقلال گفت: با تیمی قدرتمند و منظم روبه رو شدیم که در سراسر مسابقه با ما رقابت می کرد، اما اراده بازیکنان ما باعث شد این پیروزی مهم را به دست بیاوریم و توانستیم در خاتمه دور رفت، در صدر جدول گروه بایستیم. این موضوع، اعتمادبه نفس لازم برای ادامه این بُردها را به ما می دهد.

الدحیل در جهت درستی حرکت می نماید.، ستاره الدحیل ضمن بیان این جمله توضیح داد: مؤید این نکته این است که پس از گل اول تسلیم نشدیم و در نیمه اول با رجحان از زمین خارج شدیم. پس از اینکه تیم ایرانی در نیمه دوم توانست بازی را به تساوی بکشاند، شرایط روحی ما اُفت نکرد و تا رسیدن به گل پیروزی کوشش کردیم. این یعنی ما اراده داریم تا نام الدحیل را در جایگاهی بالا در آسیا قرار دهیم. گل های امروزم را به همه طرفداران باشگاه تقدیم می کنم که فرصت حضور کنار تیم و حمایت از ما در استادیوم را نداشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 932

به "اولونگا پس از هت تریک مقابل استقلال: الدحیل در راستا درستی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولونگا پس از هت تریک مقابل استقلال: الدحیل در راستا درستی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید