تور ارزان فرانسه: امیکرون در فرانسه هم ویروس غالبِ کووید 19 شد

به گزارش خیمه نیوز، سویه جهش یافته امیکرون همچون اغلب کشورهای اروپایی در فرانسه نیز به ویروس غالب و عامل اصلی موارد تازه ابتلا به بیماری کووید19 تبدیل شد.

تور ارزان فرانسه: امیکرون در فرانسه هم ویروس غالبِ کووید 19 شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، پیشرفت این سویه جهش یافته ویروس کرونا در فرانسه آنگونه که مقامات این کشور می گویند و به ویژه به علت قدرت سرایت بیشتر آن قابل انتظار بود زیرا پیش تر در کشورهای دیگر اروپایی نظیر پرتغال و بریتانیا نیز به ویروس غالب تبدیل شده بود.

نهاد ناظر بر بهداشت و سلامت عمومی در فرانسه با اشاره به پیشرفت قابل توجه بیماری کووید19 در پی شیوع گسترده امیکرون در این کشور، روز گذشته (آدینه) رسما اعلام نمود که این سویه جهش یافته از ویروس کرونا، عامل اصلی اغلب موارد تازه ابتلا به بیماری کووید است.

بنابر گزارش یورونیوز، در تازه ترین گزارش هفتگی این نهاد دولتی آمده است: 62.4 درصد از تست های مثبت غربال شده نشان از انطباق بیماری افراد مبتلا با ویژگی های سویه امیکرون دارد در حالی که این مقدار برای هفته ما قبل آخر ماه جاری میلادی، 15 درصد تشخیص داده شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1310

به "تور ارزان فرانسه: امیکرون در فرانسه هم ویروس غالبِ کووید 19 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: امیکرون در فرانسه هم ویروس غالبِ کووید 19 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید