استقلال غافلگیر شد، شاگردان مجیدی باید در دربی جبران کنند

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران یکشنبه شب در یکی از حساس ترین بازی های این فصل خود در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن تن به شکست 2 بر صفر دادند و نتوانستند از فرصت تساوی تیم های پرسپولیس و سپاهان در اصفهان استفاده کنند.

استقلال غافلگیر شد، شاگردان مجیدی باید در دربی جبران کنند

در این خصوص محمدرضا مهران پور پیشکسوت آبی پوشان به خبرنگاران گفت: استقلال در این بازی همانطور که فرهاد مجیدی اشاره کرد تیم کاملاً برتر میدان بود و فوتبال روی بد خودش را به آنها نشان داد. تمام 90 دقیقه بازی در اختیار آبی پوشان بود و ذوب آهن با 2 حضور روی دروازه استقلال 2 بار گل زد و 3 امتیاز خیلی مهم را با خودش به اصفهان برد.

وی بیان داشت: باتوجه به تساوی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان، این بهترین فرصت برای آبی پوشان بود که فاصله امتیازی شان را با صدر جدول کاهش دهند، اما آنها نتوانستند از این فرصت خیلی خوب استفاه کنند و ممکن است در انتهای فصل حسرت این فرصت از دست رفته را بخورند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: شاید اگر این بازی چند بار دیگر در همین شرایط تکرار شود، ذوب آهنی ها نتوانند این نتیجه را تکرار کنند. اما خب در آن شرایط آنها به بهترین شکل ممکن از اشتباهات فردی آبی پوشان و تک فرصتهای خودشان استفاده کردند.

مهران پور در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال از چرخه قهرمانی جا ماند یا خیر؟ گفت: نمی شود از الان این را گفت. آبی پوشان هنوز 10 بازی تا سرانجام فصل دارند و 10 بازی فرصت بدی برای جبران نیست. منوط به اینکه آنها از این به بعد فرصت سوزی نکنند. اما اگر بخواهند از هم اکنون نا امید شده و قافیه را ببازند، قطعاً از کورس قهرمانی جا می مانند.

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: مجیدی و شاگردانش یک فرصت کاملاً طلایی برای جبران این فرصت سوزی دارند و این فرصت طلایی هم دربی و بازی مستقیم با پرسپولیس است. آنها چاره ای جز پیروزی در این بازی برای خود باقی نگذاشته اند و حالا باید به جبران این فرصت سوزی، در بازی پیش رو مقابل پرسپولیس پیروز شوند. تنها پیروزی در دربی است که می تواند تا حدودی آثار شکست مقابل ذوب آهن را از بین ببرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 978

به "استقلال غافلگیر شد، شاگردان مجیدی باید در دربی جبران کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال غافلگیر شد، شاگردان مجیدی باید در دربی جبران کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید