استاندارمازندران ازکمپ تمرین تیم فوتبال نساجی قائمشهردرپهنه کلا ساری ازنزدیک با بازیکنان وکادرفنی دیدارکرد

به گزارش خیمه نیوز، خبرگزاری خبرنگاران- احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از کمپ تمرین تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پهنه کلا ساری قبل از ملاقات حساس با پیکان تهران بازدید و از نزدیک با بازیکنان و کادر فنی ملاقات و مصاحبه کرد .

استاندارمازندران ازکمپ تمرین تیم فوتبال نساجی قائمشهردرپهنه کلا ساری ازنزدیک با بازیکنان وکادرفنی دیدارکرد

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران ردساری، احمد حسین زادگان، نماینده عالی دولت در استان با همراهی غلامی راد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان از کمپ تمرینی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پهنه کلا ساری قبل از ملاقات حساس با پیکان تهران بازدید و از نزدیک با بازیکنان و کادر فنی ملاقات و تبادل نظر کرد.

حسین زادگان در حاشیه این حضور، بر حمایت همه جانبه از باشگاه ریشه دار نساجی و ضرورت تسریع در ایجاد بسترهای لازم جهت تامین امکانات برای تنها تیم فوتبال لیگ رجحان استان تاکید نمود.

استاندار مازندران بعلاوه در حاشیه این بازدید با تاکید بر اصل اطلاع رسانی، قانع کردن سازی مردم و مسئولان از شرایط خاص باشگاه نساجی باسم یک رسالت، اسم نمود: انتطار می رود این مهم مورد توجه رسانه ها و ارکان این باشگاه قرار گیرد.

لازم به ذکر است، نساجی باسم یکی از پر طرفدار ترین تیم های فوتبال شمال کشور، این روزها رقابت های سختی را برای ماندن در لیگ برتر پیش رو دارد و باید مورد حمایت همه باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1048

به "استاندارمازندران ازکمپ تمرین تیم فوتبال نساجی قائمشهردرپهنه کلا ساری ازنزدیک با بازیکنان وکادرفنی دیدارکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارمازندران ازکمپ تمرین تیم فوتبال نساجی قائمشهردرپهنه کلا ساری ازنزدیک با بازیکنان وکادرفنی دیدارکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید