از آب و هوای کشور چین بدانید

به گزارش خیمه نیوز، پر جمعیت‌ترین و بزرگترین کشور جهان، چین یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر می‌باشد و در هر فصلی از سال که به آن سفر نمایید، برای شما زیبایی‌ها و دیدنی‌های خاصی دارد. در این مقاله شما را با بهترین زمان سفر به کشور چین و لباس‌های مناسب برای سفر در هر فصلی آشنا خواهیم کرد.

از آب و هوای کشور چین بدانید

بهترین زمان برای سفر به چین

بهترین زمان برای سفر به تور چین ماه‌های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر هستند. در این ایام، بهترین آب و هوا و مناظر در انتظار شما هستند و هزینه سفر شما نیز کمی بالاتر است. سفر در سایر ماه‌های سال نیز از نظر زیبایی و دلپذیر بودن دست کمی از این ایام ندارد و از آنجا که از ازدحام جمعیت نیز خبری نبوده، شاید سفری بهتر و راحت‌تر داشته باشید. به علاوه، سفر در سایر ماه‌های سال کمی ارزان‌تر تمام می‌شود.

پوشیدن لباس مناسب با آب و هوای کشور چین

کشور چین دارای آب و هوای اقلیمی و فصلی بوده و بیشتر قسمت‌های آن، معتدل و برخی مناطق جنوبی آن گرمسیری و یا نیمه گرمسیری هستند و قسمت‌های شمالی آن بسیار سردتر می‌باشند. اگر قصد سفر به کشور چین را دارید، بهتر است میانگین درجه حرارت فصلی را معیار قرار بدهید و متناسب با آن چمدان خود را ببندید.

لباس مناسب برای فصل بهار در چین

دمای هوا در این فصل بین 10 تا 22 درجه سانتی گراد متغیر است. ژاکت، کت، کاپشن و تی‌شرت‌های آستین بلند بهترین گزینه‌ها برای سفر در این زمان هستند.

لباس مناسب برای فصل تابستان در چین

دمای هوا در این فصل به طور میانگین 22 درجه سانتیگراد است. در این ایام می‌توانید به راحتی از تی‌شرت، لباس‌های آستین کوتاه، دامن و کفش صندل استفاده نمایید. اما بهتر است یک کلاه نقاب‌دار و یک بارانی نیز به همراه داشته باشید.

لباس مناسب برای پاییز پاییز در چین

میانگین دمای کشور چین در فصل پاییز بین 10 تا 22 درجه سانتیگراد است. بارانی و کفش مناسب در فصل پاییز به همراه خود ببرید. همچنین ژاکت پشمی و دیگر لباس‌های پاییزی سبک را نیز فراموش ننمایید.

لباس مناسب برای فصل زمستان در چین

میانگین دمای زمستان کمتر 10 درجه سانتیگراد است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید حتما پالتو، لباس‌های کتانی و آستردار به همراه خود داشته باشید. چکمه، دستکش و کلاه نیز در سفر با تور ارزان چین به کار شما خواهند آمد.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 72

به "از آب و هوای کشور چین بدانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "از آب و هوای کشور چین بدانید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آب و هوای کشور چین بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید