گشت و گذار در سامویی

به گزارش خیمه نیوز، سامویی یکی از زیباترین جزایر تور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های زیبا و متنوع است. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌های سامویی آشنا خواهیم کرد.

گشت و گذار در سامویی

بخش های مرکزی سامویی را جنگل های کوهستانی تشکیل داده است و مهم ترین کوه در این منطقه نیز «کائو پوم» نام دارد. مناطق کم ارتفاع تر در جزیره با یک جاده 51 کیلومتری به هم مربوط شده اند و گردشگران می توانند به راحتی از نقاط مختلف جزیره دیدن کنند. در عین حال، آبشارهای دیدنی زیادی هم در سامویی وجود دارد که از معروف ترین شان می توان به آبشارهای هین لات و نامونگ اشاره نمود. این آبشارها بعد از بارش باران، واقعا دیدنی می‌باشند. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

هتل چاونگ ریزورت

هتل سه ستاره لوکس چاونگ ریزورت در بهترین قسمت ساحل چاونگ جزیره سامویی قرار دارد و مکانی ایده آل برای آرامش و تجربه زندگی طبیعی و بومی در این جزیره استوایی جنوب تایلند به شمار می رود. این هتل دو استخر و یک رستوران ساحلی دارد که در آن انواع غذاهای تایلندی، بین المللی و دریایی سرو می شود. انواع 71 اتاق این هتل شامل اتاق استاندارد، سوپریر، دولوکس، گاردن سوییت و سوئیت ساحلی می شود. امکانات اتاق ها نیز شامل تلویزیون محلی، تهویه هوا، اینترنت بی سیم، خشکشویی، اجاره دوچرخه و اتومبیل، صندوق شخصی، یخچال، مینی بار و VCD پلیر برای اتاقهای گاردن سوئیت در تور تایلند است.

 صخره های پدربزرگ و مادربزرگ (Grandparents rock)

یکی از مکان های دیدنی و جالب جزیره سامویی، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ هستند که در ساحل لامای Lamai در شرق سامویی واقع شده اند. داستان این صخره ها از این قرارست که زن و مردی با پسر خود زندگی می کردند و زمانی که تصمیم گرفتند که برای پسرشان زن بگیرند به شهر دیگری در 400 کیلومتری شهر خود رفتند اما در راه دریا توفانی شد و آنها که شنا بلد نبودند غرق شدند و تبدیل به صخره هایی شدند که تا الان باقی است.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 7

به "گشت و گذار در سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید