کار استقلال برابر ذوب آهن سخت است، عملکرد خط میانی مناسب نبود

به گزارش خیمه نیوز، غلامرضا فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگاران و در خصوص پیروزی استقلال برابر هوادار از هفته اول لیگ بیست و یکم گفت: رسم بر این است که تا هفته چهارم یا پنجم تیم ها به هماهنگی و آمادگی کامل نمی رسند. اشتباهاتی دارند که همه را به گردن شرایط دوران بدنسازی، عدم هماهنگی بازیکنان نو با قدیمی ها می اندازند. در دیدار استقلال با هوادار هم آبی ها ناهماهنگ بودند، نتوانستند یک بازی خوب را ارائه دهند شاید پاس های سالم دو تیم به پنج یا شش نمی رسید و مرتبا با اشتباهاتی که صورت می گرفت توپ ها به راحتی از دست می رفت.

کار استقلال برابر ذوب آهن سخت است، عملکرد خط میانی مناسب نبود

مهاجم پیشین استقلال در ادامه گفت: آبی ها فقط توانستند سه امتیاز هفته اول را کسب کنند. آنها باید بدانند که در هفته های بعد چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد تیم ها به مراتب سخت تر خواهند شد و اگر استقلال بخواهد با همین فرایند پیش برود مطمئنا باز هم شرایط خوبی در لیگ همانند چند فصل گذشته نخواهد داشت.

وی در خصوص دیدار هفته دوم استقلال مقابل ذوب آهن که روز دوشنبه سوم آبان برگزار می شود، گفت: استقلال بازی سختی را پیش رو دارد، ذوب آهن نمی خواهد در خانه خودش بازنده باشد. ضمن اینکه در آبادان هم توانست نفت را با یک گل شکست دهد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: ذوبی ها بازیکنان باتجربه و خوبی دارند که می توانند از لحظه های به دست آمده استفاده کنند. فرهاد مجیدی هم باید با آمادگی کامل به مصاف ذوبی ها برود.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: خط دفاع استقلال برابر هوادار خوب بود اما استقلال در خط هافبک عملکرد خوبی نداشت و سردرگم بود و در مجموع اعتقاد دارم دیدار ذوب آهن و استقلال مثل همیشه مجذوب کننده خواهد بود و برنده کسی است که بتواند از حداقل فرصت ها به بهترین وجه استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1175

به "کار استقلال برابر ذوب آهن سخت است، عملکرد خط میانی مناسب نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار استقلال برابر ذوب آهن سخت است، عملکرد خط میانی مناسب نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید