پارک ملی کائو سم رو یوت در تایلند

به گزارش خیمه نیوز، پارک ملی کائو سم رو یوت (Khao Sam Roi Yot)، یکی از زیباترین پارک‌های جهان در کشور تایلند است. این پارک علاوه بر برخورداری از جنگل‌های انبوه، دارای حیات وحشی غنی و تماشایی نیز می‌باشد. 

پارک ملی کائو سم رو یوت در تایلند

سواحل ماسه‌ای آن درخشان و مسیرهای پیاده رویش، خاطره‌انگیز هستند. مسیرهایی که دیدی عالی به اطراف داشتهذهن را درگیر خود می‌کنند. جایی که گویی درست در میان افسون طبیعت گام برمی‌دارید. 

آن چه که بیش از هر چیزی این پارک را در کانون توجهات قرار داده است، غار تماشایی پرایا ناکون (Phraya Nakhon) می‌باشد. تالار بزرگ سنگی که حفر‌هایی در سقف آن به چشم می‌خورد. جایی که نور .خورشید اذن ورود گرفته و فضا را روشن و نورانی می‌کند.

انوار طلایی خورشید در این محیط حال و هوایی دیگر یافته و وجه معنوی و روحانی خود را به نمایش می‌گذارند. شاید به همین دلیل می‌باشد که غرفه‌ی سلطنتی باشکوهی در این قسمت ساخته شده و جایی که  تلفیق طبیعت و فرهنگ را به زیبایی هر چه تمام در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به هر حال می‌توان گفت که با وجود این همه جذابیت طبیعی، گردشگری و عجیب، جای تعجب نیست که سفر به این ناحیه این گونه مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. علاوه بر این همه دیدنی‌های مهیج، مشاهده‌ پرندگان مهاجر آبی، میمون‌ها و فیل‌ها نیز در جای خود جالب توجه هستند.

 با دانستن قیمت تور تایلند به بازدید این پارک رویایی در این کشور بروید. در تمام طول سال می‌توان از این منطقه دیدن کرد ولی اگر مقصود اصلی مشاهده‌ی پرندگان مهاجر باشد، بین ماه ژانویه تا فوریه، بهترین زمان برای سفر به این ناحیه می‌باشد.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 32

به "پارک ملی کائو سم رو یوت در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی کائو سم رو یوت در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید