چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی برگزار می گردد

به گزارش خیمه نیوز، چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد. هدف از برگزاری چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی شناسایی طرح های فناورانه در حوزه های مواد اولیه، فرمولاسیون و فناوری نانو در سطح کشور، یاری به تجاری سازی و جذب سرمایه برای تیم های منتخب شرکت نماینده است.

این ایده بازار به همت مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر و باحمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از فعالان حوزه سرمایه گذاری و صنعتی، برگزار می گردد. مهلت ارسال طرح و شرکت در فرآیند تیم سازی در این ایده بازار تا 15 دی ماه است.

بعلاوه با توجه به تجربه رویداد های پیشین و اهمیت تیم سازی صحیح، در این رویداد، با ایجاد فرآیند تیم سازی، شرایط برای این امر فراهم شده است. در این رویداد فناوران، صاحبان ایده و حتی شرکت ها می توانند با شرکت در فرآیند تیم سازی، نیرو و هم تیمی متناسب با احتیاج و اهداف خود را جذب نمایند.

افراد دارای تجربه، مهارت و علاقه در حوزه رویداد نیز می توانند با ثبت اطلاعات خود، جذب تیم های فناور شوند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال طرح، شرکت در فرآیند تیم سازی، حمایت از رویداد و بعلاوه اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری، به تارنمای رویداد به نشانی cosmetic.ideasbazaar.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1247

به "چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید