پارک روت فای در بانکوک

به گزارش خیمه نیوز، پارک روت فای از بهترین پارک‌های بزرگ بانکوک برای ماجراجویی و تفریح می‌باشد. در پارک روت فای بانکوک می‎توانید لحظاتی آرام و لذت‌بخش را تجربه نمایید.

پارک روت فای در بانکوک

پارک روت فای بانکوک (Rot Fai Park) یک فضای بسیار سبز می‌باشد که قبلا زمین گلف می‌باشد. در حال حاضر این پارک یک مکان پرطرفدار برای دوچرخه‌سواری و برپایی پیک‌نیک تبدیل شده. پارک روت فایدر در شمال بانکوک و در نزدیکی مرکز خرید Chatuchak قرار دارد و می‌توانید در  ان آخر هفته‌های شادی داشته باشید. در این پارک انبوهی از دوچرخه‌سواران را مشاهده خواهید کرد که در این پارک به فعالیت مشغول هستند و مجذوب طبیعت سرسبز اطراف آن شده‌اند. انواع پرنده‌ها، مارمولک، لاک‌پشت و صدها نوع درخت بزرگ قدیمی پس‌زمینه‌ای زیبا به این پارک داده‌اند و می‌توانید هنگام فراغت، دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی از دیدن آن لذت ببرند. مسیر دوچرخه‌سواری پارک روت فای به طول 2 کیلومتر داشته و بسیار صاف و هموار بوده و برای دوچرخه‌سواری کاملا مناسب است.

یکی از بهترین جاذبه‌های پارک روت فای بانکوک باغ پروانه‌های بانکوک می‌باشد که گلخانه نیز دارد و پر از گل‌ها و پروانه‌های رنگارنگ به شمار می‌رود. از دیگر فعالیت‌هایی که در این باغ می‌توانید داشته باشید تنیس، شنا، بسکتبال، پتانک، سپک تاکرا و قایق‌رانی می‌باشد. تور بانکوک یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند برای بازدید می‌باشد.

پارک روت فای به عنوان یکی از بزرگترین پارک‌های بانکوک شناخته شده و مکان مناسبی برای گشت و گذار در طبیعتی باورنکردنی در تور بانکوک است. رفتن به این پارک احساسی را در شما زنده می‌کند که گویی صدها مایل از شلوغی شهر دور شده‌اید و این حس در روزهای خلوت هفته قوی‌تر است. روت فای نام مستعار این پارک می‌باشد و نام رسمی آن با نام Suan Wachira Benjathat شناخته شده است. به زبان تایلندی روت فای به معنی قطار می‌باشد و هنوز هم چند موتور و واگن رهاشده در ورودی این پارک برای بازدید وجود دارند.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 23

به "پارک روت فای در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک روت فای در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید