پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

به گزارش خیمه نیوز، پارک دریایی پولائو پایار یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که باید در تور لنکاوی از آن لذت ببرید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید به پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی بروید.

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

پارک دریایی پولائو پایار یک مکان محبوب برای غواصی و علاقه‌مندان به ماجراجویی در زیر آبهای لنکاوی به شمار می‌رود که تنها 30 کیلومتر از جنوب لنکاوی فاصله دارد. از لنگرگاه کوه به وسیله قایقهای چوبی (کاتاماران) یا سریع‌السیر می‌توانید به پولائو پایار رفته و لحظات خوشی را تجربه کنید. این مسافت بین 45 دقیقه تا 1 ساعت به طول می‌انجامد. این پارک یکی از بهترین جاذبه‌های تور لنکاوی برای بازدید می‌باشد.

این پارک بخش شمالی تنگه مالاکا قرار گرفته است. جزایر پولائو پایار، پولائولمبو، پولائو سگانتانگ و پولائو کاسا در این پارک قرار گرفته‌اند که جزیره پولانو بزرگ ترین آن‌ها می‌باشد. این پارک بیش از 2 مایل دریایی گسترش پیدا کرده است که هیچکدام از این جزایر مسکونی نیستند. 

یکی از بهترین ویژگی های پارک دریایی پولائو پایار باغ مرجان است. بخشی از فضای بسته پارک با مرجان های رنگارنگ پوشیده شده است که بسیار زیبا می‌باشد که کسانی که مشتاق به گشت و گذار در پارک می‌باشند باید مجوز بگیرند. یادتان نرود ماهیگیری در این مکان نیز ممنوع است. برای تجربه لحظاتی خوش و پر از آرامش با تور لنکاوی همراه شوید. 

این پارک به خوبی نیازهای گردشگران را برآورده ساخته , مهمانان می توانند در این پارک پیک نیک دارند و بهترین لحظات خود را با خانواده در سراسر پارک در تور لنکاوی سپری نمایند.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 18

به "پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید