ویژه برنامه شب شعر خرمشهر در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه شب شعر خرمشهر به همت معاونت فرهنگی و مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بنیاد شهید این استان برگزار شد.

ویژه برنامه شب شعر خرمشهر در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

شب شعر خرمشهر با موضوع آزادسازی خرمشهر و با حضور مسئولان، شاعران و دانشجویان به صورت مجازی برگزار گشت.

ایمان اکبری، معاون فرهنگی جهاد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر این حماسه بزرگ را حاصل تلاش رشادت ها و دلاوری بزرگ مردان ایران زمین خواند.

وی اضافه کرد: حماسه آفرینی ها از شیرین ترین و مهم ترین بخش افتخارات یک ملت محسوب می شود به خصوص حماسه آفرینی هایی که قدرت ایمان حرف اول را میزند و در مقابل ابرقدرت های دنیا خلق شده باشد.

معاون فرهنگی جهاد کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این شب شعر را گرامیداشت یاد شهیدان جانبازان ایثارگران و مردم مقاوم خرمشهر دانست و شرح داد: تاثیر شعر در رشد و تعالی ادبیات ما بسیار مهم و مشهود است و یکی از طرق تبلیغات فرهنگی استفاده از ابزار فرهنگی است که در این میان شعر و ادبیات به عنوان ابزاری کارآمد به نوبه خود تاثیر بسیاری بر اندیشه های جوانان دارد.

در ادامه این مراسم احمد بهرامی، معاون فرهنگی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فتح خرمشهر یادمان و رشادت رزمندگان اسلام بود؛ چراکه خرمشهر بعد از 576 روز مجدداً از چنگال رژیم بعث عراق خارج شد و این خود گذشتگی و پیروزی همه مدیون رزمندگان اسلام بوده است.

وی تاکید کرد: فتح خرمشهر حماسه بیادماندنی را در اذهان عموم مردم ایران تا ابد زنده خواهد کرد؛ چراکه فتح خرمشهر فتح ارزش ها و از خود گذشتگی ملت ایران بود و جا دارد این روز را به همه آنهایی که در این فتح بزرگ حضور داشته اند و آنانی که این حماسه را ندیده اند تبریک بگویم.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، این مراسم با حضور شاعران حماسی و اهالی شعر و هنر و موسیقی استان و کشور همچون زهرا شرعی زاده، محسن مظلومی، قاسم بدره، رسول هادوری، سید اهورا حسینی، آتریسا قاسمی، نیایش میرزاپور و با خوانندگی استاد کوروش رضوانی برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 970

به "ویژه برنامه شب شعر خرمشهر در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه شب شعر خرمشهر در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید