هتل پارسیان کوثر اصفهان؛ اقامتی لوکس در کنار سی وسه پل و زاینده رود

به گزارش خیمه نیوز، هتل کوثر اصفهان در نزدیکی سی وسه پل اصفهان و رودخانه زاینده رود، میدان نقش دنیا و بازار اصفهان قرار گرفته است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان؛ اقامتی لوکس در کنار سی وسه پل و زاینده رود

اتاق ها و سوئیت های مختلف هتل کوثر اصفهان دارای امکانات متنوعی همچون: صندوق امانات الکترونیکی، سیستم امنیتی اعلان واطفاء حریق اتوماتیک، تلویزیون هوشمند هتلی، سیستم BMS، سیستم الکتریکی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق بمنظور صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل سانترال، پنجره های دو جداره، یخچال و مینی بار، روم سرویس 24 ساعته، تلفن شهری و بین المللی، امکان اتصال به اینترنت و قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت wifi هستند.

هتل پارسیان کوثر خدمات و امکانات جانبی دیگری همچون فروشگاه شیرینی و دسر، فروشگاه گز و سوغات اصفهان، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه صنایع نقره و فیروزه، نمایندگی هواپیمایی، فروشگاه زعفران و خشکبار، آتلیه عکاسی، تاکسی سرویس 24 ساعته، کافی نت و خدمات اداری (Business Center)، لباسشویی، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز بانک، پارکینگ رو باز و طبقاتی سرپوشیده را به مهمانانش عرضه می نماید.

از دیگر خدمات هتل پارسیان کوثر می توان به فروشگاه تابلو و صنایع چوب، فروشگاه طلا و ساعت، فروشگاه عطر و ادکلن و زیورآلات، فروشگاه پوشاک، آرایشگاه مردانه و تاکسی سرویس شبانه روزی و ... اشاره نمود.

هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از بهترین و مدرن ترین مجموعه های ورزشی در میان هتل های کشور را در اختیار دارد که خدماتی مانند استخر، جکوزی، سونا خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی، فروشگاه لباس و ملزومات ورزشی، مجهز به بهترین سیستم تهویه، سالن ماساژ، کافی شاپ و آرایشگاه را به مهمانانش عرضه می نماید.

از دیگر خدمات هتل کوثر اصفهان، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد و متنوع آن است. ستوران سنتی سرو با طراحی سنتی همراه اجرای زنده موسیقی سنتی واقع در باغ هتل کوثر غذاهای اصیل ایرانی، بوفه سالاد اردو، دسر و نوشیدنی و دمنوش های ایرانی و سنتی در خدمت میهمانان است. همچنین این رستوران در طول روز با همکاری بریانی حاج محمود شفاعت، این خوراک سنتی را عرضه می نماید.

رستوران آبشار با سرو انواع باربیکیو، لابی لانژ فیروزه واقع در لابی هتل با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر، کیک، رستوران سبز با ارائه انواع استیک، پیتزا، پاستا و غذاهای گیاهی که در ظروف چدنی و با گریل ذغالی، بدون استفاده از روغن و سرخ کردن مواد غذایی تهیه شده اند در خدمت مهمانان با سلایق مختلف هستند.

هتل کوثر اصفهان همچنین دارای چندین سالن و تالار مختلف هستند. سالن چشم انداز نگین با چشم اندازی از زاینده رود و سی وسه پل در بالاترین طبقه هتل (طبقه هفتم) است و به همراه موقعیت مکانی خاص و منحصر بفرد، این سالن در برگزاری همایش، کنفرانس، سمینار، جشن، اجتماعات خانوادگی و ضیافت گزینه ایده آلی است. ظرفیت سالن چشم انداز نگین هتل کوثر اصفهان، بین 200 تا 400 نفر است.

اتاق جلسات فیروزه از دیگر فضاهای هتل است که برای جلسات، گردهمایی ها و نشست های گروهی در فضایی مدرن و زیبا در نظر گرفته شده است.

سالن میخک با چیدمان خاص (U) شکل مکانی مناسب جهت برگزاری سمینار، همایش، نشست و کارگاه های آموزشی است. ظرفیت این بخش از هتل کوثر اصفهان 20 تا 80 نفر است.

امکانات این تالارها سیستم صوت (میکروفن ثابت و بیسیم)، ویدئو پروژکتور، تریبون، وایت برد، امکان پذیرایی میان وعده متناسب با منو درخواستی در سالن است.

اتاق جلسات فیروزه هتل کوثر اصفهان از دیگر فضاهای هتل است که برای جلسات، گردهمایی و نشست های گروهی در نظر گرفته شده است.

هتل کوثر اصفهان تا مدرسه چهارباغ و کلیسای وانک 1 کیلومتر، تا پل خواجو 2 کیلومتر، تا کاخ عالی قاپو، میدان نقش دنیا، برج کبوتر خانه، باغ گلها، انگورستان ملک، موزه تاریخ طبیعی، کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله و مسجد امام 3 کیلومتر، ترمینال مسافربری زاینده رود در حدود 4 کیلومتر، تا مجتمع اصفهان سیتی سنتر 10 کیلومتر و تا آتشگاه اصفهان 11 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 739

به "هتل پارسیان کوثر اصفهان؛ اقامتی لوکس در کنار سی وسه پل و زاینده رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارسیان کوثر اصفهان؛ اقامتی لوکس در کنار سی وسه پل و زاینده رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید