نکاتی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید

به گزارش خیمه نیوز، ماه آوریل را برای سفر به کشور تایلند انتخاب نکنید اما چرا؟ در این مقاله نکاتی را که قبل از سفر به کشور تایلند باید بدانید آشنا خواهیم کرد. دانستن این نکات یک سفر ایمن، راحت و پرجاذبه به کشور تایلند را برای شما تضمین خواهد کرد.

نکاتی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید

ماه آوریل را برای سفر به کشور تایلند انتخاب نکنید، چون در این ماه که ارزان‌ترین زمان برای سفر به این کشور و همراهی با تور ارزان تایلند است، رطوبت هوا به 3 برابر می‌شود.

در تایلند به محض آماده شدن غذا، آن را سرو می‌کنند. برای شام چند نمونه غذا سفارش دهید ولی انتظار نداشته باشید که همه این غذاها به طور همزمان آماده شوند. آماده شدن غذاها به طور همزمان به سبک رستوران هیلز کیچن، یک نمونه‌ی کاملاً غربی می‌باشد. مراقب باشید چه غذایی را سفارش می‌دهید. اگر شما گربه‌ها را اطراف غذاها ببینید احتمالاً نباید آنجا غذا بخورید. اگر می‌بینید کسی در رستوران در حال آماده کردن غذا نیست، به رستوران دیگری بروید. پد تایلندی که شما در کشورتان سفارش می‌دهید با نمونه تایلندی‌اش متفاوت می‌باشد.

بهتر است که با راننده‌ی توک‌توک راجع به کرایه‌اش صحبت کنید. مراقب باشید چون ممکن است آنها شما را راضی کنند تا به جایی غیر از جای مورد نظرتان بروید.

به سر افراد دست نزنید. نمی‌دانم چرا در هر کشوری نباید این کار را انجام داد. ولی به هر حال در تایلند، سر، مقدس محسوب می‌شود و نباید به آن دست زد. و همین طور سعی کنید پایتان را در مقابل کسی دراز نکنید. این کار را در مترو نمی‌توان انجام داد ولی اگر شما در حال صحبت کردن با کسی در مقابل او نشسته باشید پایتان را دراز نکنید تا به او بی‌احترامی نشود.

در احوالپرسی با تایلندی‌ها به آداب و رسوم آنها احترام بگذارید (دستانتان را مقابل سینه خود بگذارید و به آنها تعظیم کنید).

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 33

به "نکاتی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید