تور ارمنستان ارزان: نخست وزیر ارمنستان: موضوع کریدور زنگه زور هیچ وقت آنالیز نخواهد شد

به گزارش خیمه نیوز، نخست وزیر ارمنستان بیان اینکه موضوع کریدور زنگه زور نه امروز و نه هیچ وقت دیگر آنالیز نخواهد شد، گفت: ما با اعطای کریدور به جمهوری آذربایجان برای متصل شدن این کشور به نخجوان به وسیله خاک ارمنستان مخالف هستیم.

تور ارمنستان ارزان: نخست وزیر ارمنستان: موضوع کریدور زنگه زور هیچ وقت آنالیز نخواهد شد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در پاسخ به سوالات خبرنگاران به وسیله صفحه اجتماعی فیس بوک که روز سه شنبه انجام گرفت با بیان اینکه موضوع کریدور زنگه زور نه امروز و نه هیچ وقت دیگر آنالیز نخواهد شد، گفت: ما با اعطای کریدور به جمهوری آذربایجان برای متصل شدن این کشور به نخجوان به وسیله خاک ارمنستان مخالف هستیم، اما خواهان برطرف انسداد راه های مواصلاتی ریلی و جاده ای در منطقه قفقاز جنوبی هستیم.

وی با اشاره به این که باکو در کوشش است تا ماده 9 آتش بس جنگ قره باغ مبنی بر برطرف انسداد زیرساخت های ریلی و جاده ای منطقه قفقار را از دستور کار خارج کند، اضافه نمود: کوشش ما بر این است که باکو نتواند به این هدف خود برسد.

نخست وزیر ارمنستان در جواب به این سوال که احتمال جنگی دیگر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان وجود دارد، گفت: بله احتمال جنگ وجود دارد، اما باید اضافه کنم که ما آماده گفتگوی مستقیم با مقامات باکو هستیم.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط بین وزارت های دفاع جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت: این امر تعیین خواهد نمود که کدام یک از طرفین آتش بس را نقض می نماید. ما خواهان حل اختلافات با باکو بطور مستقیم و بدون واسطه هستیم و مایل نیستیم که همیشه اختلافات را به وسیله جامعه بین المللی حل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1244

به "تور ارمنستان ارزان: نخست وزیر ارمنستان: موضوع کریدور زنگه زور هیچ وقت آنالیز نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: نخست وزیر ارمنستان: موضوع کریدور زنگه زور هیچ وقت آنالیز نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید