معرفی 5 گوشی هوشمند برتر دنیا که قیمتی کمتر از 500 دلار دارند

به گزارش خیمه نیوز، یکی از مواردی که در هنگام خرید گوشی های هوشمند باید مورد توجه قرار داشته باشد، قیمت گوشی های هوشمند است. این روزها برای خرید بسیاری ازگوشی های هوشمند و محبوب بازار باید هزینه ای حدود 1 هزار دلار یا بیشتر صرف گردد اما به نظر می رسد بعضی گزینه های مقرون به صرفه تر نیز وجود دارند.

معرفی 5 گوشی هوشمند برتر دنیا که قیمتی کمتر از 500 دلار دارند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها وابستگی کاربران به گوشی های هوشمند بیش از هر زمان دیگری است اما در شرایطی که حتی خرید آیفون 2016 نیز رقمی حدود 770 دلار هزینه دارد، پیدا کردن مدل های گوشی مقرون به صرفه قیمت می تواند بسیار مهم باشد.

به طور معمول گوشی های اندرویدی مقرون به صرفه قیمت تر از نسخه های ios هستند، اما نسخه های محبوبی مثل گلکسی اس 10 نیز از 900 دلار آغاز می شوند و پیکسل 3 گوگل نیز با قیمت 880 دلار به فو می رسدد. اما نا امید نشوید.گزینه های قابل توجهی وجود دارد که تنها حدود نصف قیمت آیفون هزار دلاری را لازم دارند و همزمان از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.

موتورولا موتو G7

گوشی مدل موتو G7 موتورولا هزینه ای 270 دلاری از شما می خواهد اما ویژگی های استانداردی را به شما ارائه می دهد. این گوشی برخوردار از سیستم دوربین دوگانه و شارژ سریع است و صفحه نمایش آن به صورت زیبایی طراحی شده و از همه مهمتر در برابر آب مقاوم است.

آیفون7 اپل

ممکن است اپل 7 آیفون نزدیک به سه سال سن داته باشد اما هنوز هم یک گزینه به صرفه برای افرادی است که اصرار دارند گوشی خود را از برند اپل انتخاب نمایند.در حال حاضر این گوشی با قیمت 450 دلار در دسترس است. آیفون 7 به شکل مقاوم در برابر آب طراحی شده و دارای یک صفحه نمایش مناسب است و پرد ازنده آن نیز برای انجام وظایف اساسی مانند مرور وب و بازی های تلفن همراه بسیار قدرتمند است.

ریزر2

ریزر 2 از گزینه های 500 دلاری شما است که اگر این گوشی را خریداری کنید مطمئن خواهید بود در حوزه عملکرد گوشی به شدت سود نموده اید. این گوشی به شیوه ای طراحی شده که برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بسیار مناسب است چرا که دارای یک صفحه نمایش فوق العاده قوی با 120 هرتز وضوح است و به طور قابل توجهی قدرتمند تر از نمایشگر های گوشی های همسطح خود است. افزون بر این ها، گوشی مذکور دارای پردازنده اسنپدراگون 845 است که گرچه کمی قدیمی است ولی نسبت به گوشی های مشابه قوی تر است و با 8 گیگابایت رم، حافظه بیشتری نسبت به سایر گزینه ها دارد.

گلکسی اس 9 سامسونگ

درست است که این گوشی جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ نیست، اما هنوز هم در میان بهترینها است. سامسونگ اس 9 500 دلار قیمت دارد و دارای صفحه نمایش رنگی، منحنی AMOLED و یک دوربین با کیفیت بالا است که می تواند دیافراگم را بر اساس روشنایی تنظیم کند. همچون سایر گوشی های هوشمند سامسونگ، اس 9 نیز دستیار مجازیبکسبی شرکت را به سیستم عامل و دوربین اضافه نموده است.

گوگل پیکسل 3A

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1487

به "معرفی 5 گوشی هوشمند برتر دنیا که قیمتی کمتر از 500 دلار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 گوشی هوشمند برتر دنیا که قیمتی کمتر از 500 دلار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید