بهترین مراکز خرید تایلند در بانکوک

به گزارش خیمه نیوز، خرید یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در سفر به  کشور تایلند تجربه کنید. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید پایتخت تایلند، بانکوک آشنا خواهیم کرد.

بهترین مراکز خرید تایلند در بانکوک

 مرکز خرید Chatuchak تایلند

Chatuchak بازاری مناسب برای آخر هفته‌هاست. وقتی بزرگی این بازار را ببینید شگفت‌زده می‌شوید، شاید اجناس باورنکردنی را در این بازار مشاهده نمایید. ین فروشگاه به معنای واقعی کلمه پول‌ شما را تمام می‌کند. زمین فروشگاه Chatuchak حدود 35 هکتار است و بیش از 8 هزار مغازه دارد. آخر هفته‌ها معمولا بیش از 200 هزار نفر به این مراکز مراجعه می‌کنند تا محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. 

بازار Asiatique تایلند

بازار Asiatique در بانکوک ترکیبی از دو مرکز خرید محبوب می‌باشد که اولی بازار شبانه و دیگری یک مرکز خرید بزرگ می‌باشد. اگر 10 دقیقه به سمت پایین رودخانه از ایستگاه Saphan Taksin BTS فاصله بگیرد، به این مرکز خرید در تور تایلند ارزان می‌رسید. این بازار به مکانی برای تجارت بین‌المللی تبدیل شده و بیش از 1500 بوتیک و 40 رستوران دارد.

 بازار مواد غذایی Or Tor Kor بانکوک

Tor Kor طبق آمارگیری‌ها چهارمین بازار مواد غذایی تازه در جهان است، این بازار فراتر از یک بازار محلی است. این بازار مجموعه‌ای از کالاها را با قیمت‌های پایین عرضه می‌کند، بعضی از این بازارها در قسمت مرزی شهر بانکوک قرار دارند. بازارهای مرکزی و داخل شهر شامل Klong Toey، Ying Charoen، Minburi، Major Ratchoyothin، Or Tor Kor و Khlong San می‌باشد.

میدان سیام بانکوک

میدان Siam مانند یک شهر بوده و مرکزی برای عرضه‌ی اجناس مناسب مناسب می‌باشد. این بازار یکی از گران‌ترین مناطق شهر برای اجاره‌ زمین در بانکوک به شمار می‌رود. این مکان به شهر فرشتگان معروف است. میدان Siam مرکز خریدی در هوای آزاد است. لوازم ورزشی، تی‌شرت‌ها و لباس‌های مناسب دیگر در این‌ مکان می‌فروشند. این منطقه از پایین جاده‌ی Rama 1 تا دانشگاه Chulalongkorn و از سمت دیگر از خیابان Phayathai تا Henri Dunant امتداد پیدا می‌کند.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 34

به "بهترین مراکز خرید تایلند در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید تایلند در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید