با غذاهای خیابانی تایلند آشنا شوید

به گزارش خیمه نیوز، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای آشنایی با مردم تایلند و نزدیک شدن به آن‌ها خوردن غذای تایلندی می‌باشد. میوه‌ها، سبزی‌ها، گوشت و ماهی در هوای گرم تایلند زود فاسد شده، بنابراین آشپزان تایلندی همیشه از مواد اولیه تازه در غذاهای خود استفاده می‌کنند.

با غذاهای خیابانی تایلند آشنا شوید

فروشندگان تایلندی بسیار تمیز و مرتب بوده و داغی و تندوتیزی غذاها، خود مثل نوعی ضدعفونی‌کننده عمل می‌کند و همه‌چیز در رستوران‌های تایلند از مواد اولیه تازه تهیه می‌گردد. 

مردم تایلند عادت دارند در خیابان غذا میل کنند. در میان تایلندی‌هایی در خیابان غذا می‌خورند از هر قشری می‌توان پیدا کرد. از قشر فقیر با لباس‌های مندرس و نامرتب گرفته تا متخصصان و مدیران تحصیل‌کرده و باکلاس با اتومبیل‌های آخرین سیستم و ساعت‌های گران‌قیمت بر دستشان. توریست‌ها هم دراین‌بین مستثنا نیستند. فروشندگان فقط در پایتخت می‌توانند انگلیسی صحبت کنند و فروشندگان شهرهای کوچک خیلی انگلیسی نمی‌دانند. به‌جای حفظ کردن اسامی عجیب‌وغریب این همه غذا، می‌توانید از انگشتانتان کمک بگیرید و با اشاره منظور خود را برسانید. خیابان‌های کشور تایلند بیشتر شبیه رستوران‌های فست‌فود هستند. برای اینکه کاملا با غذاهای محلی تایلند آشنا شوید، تنها رفتن به کافه و رستوران کافی نمی‌باشد. تایلندی‌ها بیشتر در خیابان غذا می‌خورند و برای آشنایی بهتر با فرهنگ غذایی این کشور، باید در خیابان‌های تایلند راه بروید و با آن‌ها همراه شوید. برای تجربه یک سفر پر از جاذبه با تور تایلند قیمت همراه شوید.

یسکویت میوه‌ای شکلاتی و کیک‌های لیمویی فوق‌العاده که با شیر نارگیل پخته شده‌اند، عالی هستند. غذاهای خیابانی بسیار متنوع دیگری هم در تایلند وجود دارد.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 36

به "با غذاهای خیابانی تایلند آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با غذاهای خیابانی تایلند آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید