طبیعت زیبای کرابی

به گزارش خیمه نیوز، جاذبه های کرابی (krabi)، این جزیره زیبا را به یکی از بهترین جزایر تایلند برای بازدید تبدیل کرده است. جزایر حیرت انگیز، کوهستان‌های حیرت‌انگیز و سواحل آرامش بخش از جاذبه‌های کرابی برای بازدید هستند.

طبیعت زیبای کرابی

استخر زمردین کرابی

استخر زمردین یک جاذبه عالی در جنوب تایلند می‌باشد. کرابی به داشتن مکان‌هایی با زیبایی‌های طبیعی معروف می‌باشد و یکی از آن جاذبه‌ها که باید حتما در سفر به این شهر از آن دیدن نمایید استخر زمردین در پارک جنگلی طبیعی تانگ تاو می‌باشد، جنگلی که در آن تنوع زیستی عالی داشته و با رودخانه‌های طبیعی و حوضچه‌های کریستالی و شفاف کامل شده. این استخر زمردین در ناحیه خائو پرابنگ قرار گرفته و طبیعت شگرفی دارد.

جزیره کو فی فی کرابی

کو فی فی یک مجمع‌الجزایر کوچک در استان کرابی  می‌باشد. Ko Phi Phi Don بزرگترین جزیره این مجموعه می‌باشد و تنها جزیره آن با ساکنان ثابت است. جزیره کوچکتر Koh Phi Phi Leh مکان فیلمبرداری فیلم The Beach نیز می‌باشد و یکی از بهترین جاذبه‌های تور کرابی است. 

ساحل Railay کرابی

این ساحل که به نام Rai Leh نیز شناخته شده است و در مکانی ما بین کرابی و Ao Nang قرار گرفته است. این ساحل تنها از طریق دریا و قایق قابل دسترسی می‌باشد.

چشمه های آب گرم کرابی

این چشمه های آب گرم طبیعی در جنگلی نزدیک Khao Phra Bang Khram واقع شده اند و به گفته مردم محلی، خاصیت درمانی دارند و به همین دلیل مورد علاقه گردشگران می باشند. دمای آب این چشمه ها بین 35 تا 40 درجه سانتیگراد بوده و مکانی ایده آل برای شنا و استراحت در آب به شمار می‌روند.

بازدید از جزایر پودا و لانتا (Poda and Lanta Islands) کرابی

جزایر پودا و لانتا از سایر نقاطی می‌باشند که بین دوستداران تفریحات آبی و گردش در جنگل محبوبیت خاصی دارند. جزیره پودا در حدود 7 کیلومتری Ao Nang قرار گرفته و با 25 دقیقه سفر دریایی می توان به آن دست یافت. این جزیره ساحلی در حدود 1100 متر طول داشته و مورد علاقه توریست‌ها می‌باشد.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 30

به "طبیعت زیبای کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت زیبای کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید