صحبت های جالب رشید مظاهری درباره پنالتی جنجالی

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران: شاید اگر قرار باشد جنجالی ترین صحنه داوری بازی استقلال و فولاد در فینال جام حذفی معرفی شود بدون تردید، صحنه پنالتی اول بازیکنان فولاد انتخاب شود. در آن صحنه بازیکن فولاد پشت ضربه ایستاد و رشید مظاهری دروازه بان استقلال پنالتی را مهار کرد.

صحبت های جالب رشید مظاهری درباره پنالتی جنجالی

به گزارش خبرنگاران، درست بعد از مهار ضربه پنالتی از طریق رشید مظاهری، داور مسابقه خطای دروازه بان استقلال را اعلام کرد و رای به تکرار ضربه داد. به عقیده داور، مظاهری قبل از زدن ضربه پنالتی از خط دروازه جلوتر آمده و باید پنالتی تکرار می شده است. در ضربه تکرار، رشید مظاهری دروازه اش باز شد تا نهایتا فولادی ها با گل کردن بقیه پنالتی ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بعد از بازی، اما در فضای مجازی، بسکمک از هواداران استقلال این تصمیم را غلط توصیف کرده و از آن گفتند که داور بازی در سرنوشت دیدار تاثیر گذاشته و یکی از مقصر های شکست استقلال است. با این حال، رشید مظاهری، دروازه بان استقلال در گفت و گویی که با ورزش سه داشته می گوید تصمیم داور درست بوده و او روی ضربه پنالتی جلو آمده است. من آقای حیدری را می شناسم و ایشان داوری است که کم اشتباه می کند. خودم حس کردم که جلو آمدم و زیاد هم اعتراض نکردم، در فوتبال قانون قانون است و نمی توان گفت فلان صحنه سخت گیرانه است. وقتی بازیکنی در آفساید است باید آفساید گرفته شود، حتی اگر میلیمتری باشد. من بعد از بازی فیلم را دیدم و فکر می کنم که جلو آمدم و ایمان دارم داور هم در آن صحنه تصمیم درستی گرفت و پنالتی را تکرار داد. من دوست داشتم با تمام توانم در ضربات پنالتی به استقلال کمک کنم، ولی متاسفانه اتفاقات دیگری رخ داد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1074

به "صحبت های جالب رشید مظاهری درباره پنالتی جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های جالب رشید مظاهری درباره پنالتی جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید