صالحی امیری گفت برای جراحی به آلمان بروم، من را مقابل مردم قرار ندهید

به گزارش خیمه نیوز، پرتابگر دیسک کشورمان گفت: صالحی امیری گفت شما بهتر است در آلمان جراحی کنید که من هم گفتم هر تصمیمی بگیرید احترام می گذارم.

صالحی امیری گفت برای جراحی به آلمان بروم، من را مقابل مردم قرار ندهید

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، احسان حدادی در خصوص مخالفت هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با اعزام او به آلمان برای عمل جراحی خار پاشنه پای او گفت: تقریباً 10 روز پیش به همراه مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با صالحی امیری جلسه داشتیم و من از ایشان به عنوان مرد اول ورزش در کنار سلطانی فر مشورت گرفتم.به او گفتم استخوانی در پای من است به اسم خار پاشنه، از من سؤال کردند چگونه جراحی می کنی که گفتم من پیش از این در آلمان نزد دکتر یانکر جراحی کردم. حتی شرح دادم وقتی در آلمان جراحی و درمان کردم پایم کاملاً بهبود پیدا کرد. خود آقای صالحی امیری گفت شما بهتر است در آلمان جراحی کنید که من هم گفتم هر تصمیمی بگیرید احترام می گذارم.

حدادی تأکید کرد: 2-3 روز بعد انتقاد کردند و گفتند حدادی می خواهد به سفر توریستی برود حتی بعضی رسانه های بیرون از کشور مطالبی نوشتند و می خواستند من را مقابل مردم کشورم قرار بدهند. شاید درست نباشد این را بگویم ولی در این سال ها به اندازه کل موهای سرم، به سفر خارجی رفتم. خودم به آقای صالحی گفتم که آرزو دارم اگر شرایط فراهم باشد در همین ایران عمل کنم، چون به هر حال از نظر آب و هوایی ما بهترین شرایط را داریم.

وی که با برنامه ورزش و مردم مصاحبه می کرد، ادامه داد: من 140 کیلو وزن دارم و این استخوان من را اذیت می نماید. خود آقای صالحی امیری به من گفت به آلمان برو. حتی آقای اشکان اردیبهشت عضو فدراسیون پزشکی به من گفتند که در ایران چنین جراحی (خار پاشنه) صورت نمی گیرد. اگر کسی تضمین می نماید که پاشنه پای من با جراحی در ایران درست می گردد همین فردا آدرس بدهد که من برای جراحی به آنجا مراجعه کنم. از عزیزانی که شناختی از دوومیدانی ندارند خواهش می کنم اظهار نظری نکنند تا من را مقابل مردم قرار ندهند.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 536

به "صالحی امیری گفت برای جراحی به آلمان بروم، من را مقابل مردم قرار ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری گفت برای جراحی به آلمان بروم، من را مقابل مردم قرار ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید