ساسکاچوان در جدیدترین پذیرش خود، متقاضیان اکسپرس انتری و دارندگان سابقه کار در مشاغل مورد نیاز را هدف گرفت

به گزارش خیمه نیوز، در تاریخ 20 ژوئن، ساسکاچوان جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد و از صف انتظار International Skilled Worker - کارگر ماهر بین المللی - 479 متقاضی را که در پنج شغل مشخص دارای سابقه کار بودند انتخاب کرد و برای آنها دعوتنامه صادر نمود.

ساسکاچوان در جدیدترین پذیرش خود، متقاضیان اکسپرس انتری و دارندگان سابقه کار در مشاغل مورد نیاز را هدف گرفت

گفتنی است دسته International Skilled Worker بخشی از برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان است که به این استان اجازه می دهد کارگران خارجی را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کند. دعوتنامه های این پذیرش برای متقاضیانی صادر شد که در زیرمجموعه های مشاغل مورد نیاز و اکسپرس انتری حضور داشتند؛ هر دوی این زیرمجموعه ها در یکی از مشاغلی که در استان ساسکاچوان مورد نیاز اعلام شده است نیازمند سابقه کار هستند.

متقاضیانی که در پذیرش 20 ژوئن دعوتنامه دریافت کردند در مشاغل زیر سابقه کار داشتند:

  • حسابداری
  • تکنیسین کشاورزی
  • نانوایی
  • مشاغل مربوط پیراپزشکی
  • تکنیسین های لابراتوارهای پزشکی

از مجموع دعوتنامه های صادره، 268 دعوتنامه برای متقاضیان دسته اکسپرس انتری که پروفایل خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کرده بودند صادر شد. بقیه دعوتنامه ها هم که بالغ بر 211 عدد می شد برای متقاضیان دسته مشاغل مورد نیاز صادر شد.

متقاضیانی که علاقه مند هستند از طریق هر یک از این دو زیرمجموعه از طرف استان انتخاب شوند می بایست در گام نخست تمایل خود را به ساسکاچوان ابراز کنند و یا به بیان دیگر Expression of Interest ارائه کنند.

متقاضیان اکسپرس انتری می بایست Expression of Interest جداگانه ای ثبت کنند. در Expression of Interest اطلاعات مربوط به تحصیلات، سابقه کار ، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و سایر عوامل ارائه می شود و بر اساس این اطلاعات به متقاضیان از 100 امتیاز امتیازی تعلق می گیرد.

سپس طی پذیرش های متوالی از متقاضیانی که در هر دو زیرمجموعه اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شود تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. پایین ترین امتیاز در پذیرش 2- ژوئن در هر دو زیرمجموعه 68 بود.

شاید خالی از لطف نباشد بدانید ساسکاچوان از ابتدای سال جاری میلادی برای متقاضیان اکسپرس انتری تا کنون هزار و 116 و برای متقاضیان مشاغل مورد نیاز 1407 دعوتنامه برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر کرده است. متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان ساسکاچوان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1094

به "ساسکاچوان در جدیدترین پذیرش خود، متقاضیان اکسپرس انتری و دارندگان سابقه کار در مشاغل مورد نیاز را هدف گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساسکاچوان در جدیدترین پذیرش خود، متقاضیان اکسپرس انتری و دارندگان سابقه کار در مشاغل مورد نیاز را هدف گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید