رگبار پراکنده باران در بعضی منطقه ها کشور

به گزارش خیمه نیوز، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار پراکنده باران در بعضی منطقه ها کشور طی سه روز آینده اطلاع داد.

رگبار پراکنده باران در بعضی منطقه ها کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف در بیشتر منطقه ها کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: طی این مدت در بعضی منطقه ها استان های خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می دهد که در بعضی از این منطقه ها سبب خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی می گردد.

وی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در استان های خوزستان و ایلام احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد، گفت: طی این مدت در ارتفاعات جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان به علت جریانات گرم و مرطوب جنوبی، طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان تا روزهای انتهای هفته شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (2 تیر) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (3 تیر) هم صاف، همراه با وزش باد و با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1038

به "رگبار پراکنده باران در بعضی منطقه ها کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار پراکنده باران در بعضی منطقه ها کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید