تور روسیه ارزان: رکوردزنی نو روسیه در مرگ و میر کرونا

به گزارش خیمه نیوز، کرونا بار دیگر در روسیه رکورد برجای گذاشت و تعداد افرادی که در شبانه روز اخیر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند به 890 نفر رسید.

تور روسیه ارزان: رکوردزنی نو روسیه در مرگ و میر کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران از شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه، ستاد مقابله با کرونا در روسیه روز یکشنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که در شبانه روز اخیر به کرونا مبتلا یا تست کرونای آن ها مثبت تشخیص داده شد به 25 هزار و 769 نفر رسید.

چنین رقم بالای بیماران کرونایی در روسیه در ماه جولای ثبت شده بود و از آن موقع تا هفته های اخیر، ارقام روزانه افراد مبتلا به این بیماری گرایش رو به کاهش داشت بطوری که در اوایل ماه سپتامبر به زیر 20 هزار نفر رسید.

تعدادی افرادی که بر اثر کرونا جان خود را ازدست دادند افزایش یافته و در حالی که روز گذشته 887 نفر جان سپردند، این رقم به 890 نفر رسید.

بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در روسیه در مسکو گزارش شده است و 4 هزار و 294 نفر در مرکز روسیه در شبانه روز اخیر به این بیماری مبتلا شدند و سن پترزبورگ با 2 هزار و 463 نفر بیمار در مکان دوم واقع شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، در روسیه در زمان حاضر بیشتر سویه های دلتا و آلفا ویروس کرونا همه گیر شده اند که از شدت سرایت بیشتری نسبت به سویه های دیگر برخوردار و خطرناک تر هستند.

تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر و رئیس ستاد مقابله با کرونا در روسیه به تازگی خاطرنشان کرد دوره سخت و سختتر کرونا در این کشور در راه است.

لازم به ذکر است، گولیکووا در جلسه ستاد مقابله با کرونا تحت نظارت دولت روسیه گفت: بار دیگر دوره سخت بیماری کرونا در روسیه فرا می رسد، ما شاهد افزایش همه گیری کرونا در کشور هستیم.

گولیکووا که سخنان وی از شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه پخش می شد، خطاب به روس ها اظهار کرد: از شما می خواهم دقت بیشتری داشته باشید و همه تدابیر محدودنماینده را رعایت کنید و به این وسیله سلامتی خود و نزدیکانتان را حفظ کنید.

پیشتر آنا پوپووا رئیس سازمان حمایت از مصرف نمایندگان روسیه (دست اندرکار پیشگیری از بیماری های واگیر) به تشدید همه گیری کرونا در روسیه در سه هفته اخیر اشاره نموده و گفته بود که همزمان با این بیماری، شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی هم توسعه یافته است.

در مسکو و بسیاری شهر های دیگر تدابیر برای پیشگیری از همه گیری کرونا همچنان رعایت می گردد به اسم مثال در مرکز روسیه در اماکن عمومی ماموران پلیس بخاطر خودداری از استفاده از ماسک طبی، افراد را جریمه می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1143

به "تور روسیه ارزان: رکوردزنی نو روسیه در مرگ و میر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: رکوردزنی نو روسیه در مرگ و میر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید