رسیدگی در اسرع وقت به معیشت کارکنان پست

به گزارش خیمه نیوز، مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: انجام اقدامات اصلاحی درباره موزعین و ارتقای معیشت همکاران پست جزو اولویت ها محسوب می گردد که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی گردد.

رسیدگی در اسرع وقت به معیشت کارکنان پست

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با سفر به شهر قم از فرایند خدمت رسانی به مردم در اداره کل پست این استان بازدید کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر کیفیت خدمات پستی اعلام کرد: دقت، سرعت و امنیت در ارسال و توزیع مرسولات از حساسیت خاصی برخوردار است و موفقیت شبکه پستی در گروی رعایت این اصول است.

لیائی اضافه نمود: نامه رسان های ما به عنوان نماینده مورد اعتماد دولت به درب منازل مراجعه می نمایند و به علت سابقه امانت داری این نیروهای زحمتکش که توانسته اند اعتماد مردم و دولت را به خود جلب نمایند همیشه به عنوان برند معتبر پست معرفی می شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در جمع کارکنان اداره کل پست استان قم حضور یافته و با آن ها گفت وگو کرد.

وی به همراه موتورسیکلت یکی از نامه رسان های قم بسته های پستی را به مردم انتقال داد تا از نزدیک شاهد مسائل و دغدغه های کارکنان اداره کل پست استان قم و مخاطبان پست باشد.

معاون وزیر ارتباطات ضمن ابراز خرسندی از عملکرد پست استان قم گفت: انجام اقدامات اصلاحی در مورد موزعین و بعلاوه ارتقا معیشت همکاران پست جزو اولویت های ما محسوب می گردد که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1367

به "رسیدگی در اسرع وقت به معیشت کارکنان پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی در اسرع وقت به معیشت کارکنان پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید