برترین رستوران های سامویی

به گزارش خیمه نیوز، سامویی، سومین جزیره بزرگ تایلند سالانه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان است. این جزیره، از نظر منابع طبیعی،غنی و پر از سواحل شنی سفید بوده و رستوران‌های معرکه‌ای دارد.

برترین رستوران های سامویی

رستوران ZAZEN سامویی

رستوران زازن از بهترین رستوران‌هایی می‌باشد که می‌توانید در تور سامویی برای تجربه طعم واقعی غذای تایلندی به آن مراجعه کنید. این رستوران مکانی عالی برای عاشقان غذای تایلندی و رستاخیزی برای عاشقان غذا های بین المللی است. فضای رستوران زازن کمال ترکیب صمیمیت وعاشقانه است. این رستوران شیک و به روز هر شب با استفاده از نور بیش از صد شمع روشن درخشندگی خاصی به وجود می آورد.ترکیب موزیک جاز آرام، صدای موج دریا،رقص محلی دختران تایلندی وسرویس عالی کارکنان باعث لذت صد چندان از غذای عالی رستوران می‌شود.

ستوران BEYOND THE SEA سامویی

رستوران اصلی هتل شاسا که با سبک و دیدی جدید از غذا های تایلندی و چشم‌اندازی زیبا به خلیج تایلند یکی از 10 رستوران برتر جزیره می‌باشد. در صورتی که مایل به گذراندن ادامه شب در این رستوران باشید این رستوران آماده پذیرایی از شما با کلکسیونی از بهترین کوکتل‌ها‌ی استوایی می‌باشد.

رستوران Rock Pool سامویی

این رستوران که رستوران اصلی هتل کاندا رزیدنس در شمال غربی جزیره است در کل روز با منوی سفارشی آماده پذیرایی ناهار و شام است. این رستوران برای غذاهای دریایی وغذاهای اروپایی بسیار معروف بوده و نام این هتل به دلیل اینکه بالکن رو باز آن تنها با فاصله چند اینچ از فوم و اسپری آبهای خلیج تایلند قرار دارد، انتخاب شده است.

رستوران (THE BARGE) سامویی

این رستوران یکی از دو رستوران اصلی هتل نورا بوری است در کل روز با منوی سفارشی و بوفه آزاد آماده پذیرایی ناها و شام است. این رستوران برای غذاهای دریایی وغذاهای اروپایی بسیار معروف است.منوهای از قبل تنظیم شده غذاهای دریایی و استیک های این رستوران مناسب کسانی است که ترکیب مناسبی از سبک غذای تایلندی علاقه دارند.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 27

به "برترین رستوران های سامویی" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین رستوران های سامویی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید