راهنمای سفر به کشور تایلند

به گزارش خیمه نیوز، تایلند کشوری است که باید برای بازدید از آن باید پیاده‌روی کنید، در این ماجراجویی می‌توانید از نزدیک با مردم این شهر روبرو شوید و زیبا‌یی‌های آن را حس کنید. در این مقاله شما را برای تجربه یک سفر عالی در کشور تایلند آماده خواهیم کرد. 

راهنمای سفر به کشور تایلند

در سفر به کشور تایلند به شبه جزایر جنوبی کشور تایلند بروید و از دیدن سواحل آن حیرت زده شوید، صخره‌های مرجانی را تماشا کنید. به غیر از پاتایا، از جزایر پوکت و کوسامویی هم دیدنی هستند که هردو از طریق هوایی و از بانکوک به راحتی قابل دسترس می‌باشند. گفته می شود آوریل تا  ژوئن یا سپتامبر تا اکتبر از لحاظ قیمت بهترین زمان مسافرت هستند، اما حتما قبل از عزیمت در مورد قیمت  هتل‌ها  تحقیق نمایید.

 همچنین جزیره سامویی در خیلج تایلند قرار گرفته و پر از درختان نارگیل و شن‌های سفید ساحلی می‌باشد که در کنار آب‌های زمردی زیبایی آن دو برابر خواهد شد. پارک ملی انگ تانگ هم در نزدیکی این جزیره قرار گرفته است.

نوامبر تا فوریه  فصل خشک و خنک در این کشور است، در بقیه سال  باید خودتان را برای هوای گرم و مرطوب آماده کنید. البته در شمال تایلند سه فصل مجزا وجود دارد: فصل گرم از مارس  تا ژوئن، فصل بارانی از جولای تا اکتبر و فصل سرد از نوامبر تا فوریه.

به محله چینی‌ها بروید، محلی که مغازه‌های جواهرفروشی و پوشاک را در آن می‌یابید. از بازار شناور بانکوک دیدن کنید؛ مکانی که دست فروشان محلی با قایق به آنجا می‌آیند تا محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

با قایق بامبو حرکت روی رودخانه Mae Taeng را تجربه کنید، از طبیعت زیبای پارک ملی دیو اینتنان ( Doi Inthanon) لذت ببرید، سفر به دهکده‌های زیبا یی که در میان تپه‌های رنگارنگ سکنی گزیده‌اند را نیز فراموش نکنید. برای بازدید از جاذبه‌های کشور تایلند با تور لحظه آخری تایلند همراه شوید.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 37

به "راهنمای سفر به کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید