راهنمای خرید در کشور چین

به گزارش خیمه نیوز، در فروشگاه‌‌های بزرگ کشور چین نمی‌توانید درخواست تخفیف کنید، برای گرفتن تخفیف باید به سراغ بازارها و مغازه‌های عادی بروید. چانه زدن در فرهنگ چین، رسم بسیار رایجی بوده و  فروشندگان چینی با دانستن این مساله معمولا قیمت کالای خود را بیشتر از اندازه واقعی اعلام می‎کنند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه یک خرید ارزان و مطمئن را در کشور چین تجربه نمایید.

راهنمای خرید در کشور چین

 شما باید با چانه زدن بهای کالای مد نظر خود را پایین بیاورید. در بعضی مواقع ممکن است با فروشندگانی در بازارهای چین روبرو شوید که یک جنس 200 یوآنی را به شما 500 یوآن قیمت دهند.

در کشور چین محصولات مشابهی با کیفیت‌های بسیار متفاوتی برای خرید وجود دارند. بنابراین نباید به هر ارزانی در این بازارها اعتماد نمایید. ممکن است از یک کالا سه نمونه با رنگ و شکل کاملا مشابه اما با کیفیت‌های متفاوت در طی ماجراجویی خود برای سفر در تور چین قیمت مشاهده نمایید. حتی ممکن است این سه نمونه با یک قیمت ارائه شوند. برای اینکه یک کالای با کیفیت را برای خرید انتخاب نمایید، بهتر است از فروشگاه‌های دولتی و معتبر چین خرید نمایید.

اجناس تقلبی در چین بسیار زیادند به ویژه در مورد وسایل الکتریکی و الکترونیکی که حتی با تست به شما کالایی را می‌فورشند که کار می‌کند! محصول را در مغازه امتحان نمایید و همان جنسی را تحویل بخرید که امتحان کرده‌اید. سعی کنید در بازارهای کشور چین از خرید وسایل الکترونیک مانند موبایل، تبلت و لپ‌تاپ خودداری نمایید.

پوشاک، ابریشم و چای سبز از جمله محصولات خوبی به شمار می‌روند که بهتر است در کشور چین برای خرید سوغاتی انتخاب نمایید. برای مثال چای سبز را باید از مزارع یا فروشگاه‌های معتبر چین خردیداری نمایید.

اگر سفر شما یک سفر تجاری به کشور چین است و قصد خرید عمده را دارید به هر شرکت باربری اعتماد نکرده و به سراغ شرکت‌هایی بروید که قابل اعتماد هستند و از قبل از آن‌ها شناختی دارید.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 47

به "راهنمای خرید در کشور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید