دکوراسیون رستوران های لوکس با طراحی بسیار خلاقانه و جدید

به گزارش خیمه نیوز، زمانی که صحبت از دکوراسیون رستوران های لوکس می گردد فقط منظور استفاده از وسایل و چیدمانی پیچیده و مجلل و همینطور عظیم و گران قیمت نیست. یک طراحی مبتکرانه در کنار کیفیت کار بالا می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای مراجعه نمایندگان به رستوران رقم بزند. بسیاری از مالکان رستوران های عظیم و لوکس سعی می نمایند طراحی داخلی جدید و منحصر بفرد مخصوص به خود را در دکوراسیون رستوران پیاده نمایند که البته به مرور زمان کامل و کامل تر می گردد. اما راه های زیادی برای لوکس نشان دادن دکوراسیون یک رستوران وجود دارد طرح هایی که با یک تیر دو نشان می زنند.

دکوراسیون رستوران های لوکس با طراحی بسیار خلاقانه و جدید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

یکی از مهم ترین نکات در طراحی داخلی رستوران نوع نقشه ریزی و ترتیب اسباب داخل رستوران است. مطمئنا هیچ مالکی نمی خواهد خدمتکارن و مشتریانش دائم در بین راه های داخل رستوران به یکدیگر برخورد نمایند یا در مقابل هم قرار بگیرند. در نتیجه تمرکز اصلی خود در چینش وسایل را باید بروی میز و جایگاه بگذارید.

مورد دوم استفاده از مفهومی تعیین در طراحی داخلی است بگونه ای که هویتی خاص به فضای داخلی رستوران شما خواهد داد. همین مورد است که می تواند یک رستوران را از نمونه های مشابه دیگر جدا کند. برای مثال یکی از ایده های جالب انتخاب مفهوم و تم طراحی داخلی براساس مدل غذایی است که در داخل رستواران سرو می گردد همچنین استفاده از فرهنگ سایر ملل ها در دکوراسیون داخلی ایده بسیار جالب و تاثیر گذاری خواهد بود. نوع و نحوه تریین دکوراسیون هم تا حد زیادی پیرو همین مفهوم و تم طراحی رستوران خواهد بود.

در شکل های زیر رستورانی را مشاهده می کنید که به معنای واقعی کلمه خلاقانه و لوکس تزیین شده است. این رستوران دوطبقه لوکس در کشور اوکراین قرار داد. جایگاه های پف نموده و عظیم این رستوران فضایی برای نشستن بیش از یک نفر را در راحتی کامل بوجود می آورند. چراغ های سقف رستوران هم از شکل قطرات در حال ریزش باران الهام گرفته اند.

در ادامه سایر دکوراسیون های لوکس رستوران های عظیم را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون رستوران های لوکس

منبع: اتاق
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 541

به "دکوراسیون رستوران های لوکس با طراحی بسیار خلاقانه و جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون رستوران های لوکس با طراحی بسیار خلاقانه و جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید