دکوراسیون داخلی مدرن

به گزارش خیمه نیوز، تغییر دکوراسیون

در بسیاری موارد، برای ایجاد تغییرات در فضا به جای بازسازی ساختمان می توانید از تغییر دکوراسیون بهره ببرید. سبک دکوراسیون داخلی مدرن امروز بر اساس یک جنبش طراحی به راه افتاده است که که در حدود قرن بیستم تولد یافته است. در حالی که در دکوراسیون معاصر شاید از طیف وسیعی از رنگ ها استفاده کنیم، در سبک های مدرن از رنگ های تک رنگ استفاده می گردد. مبلمان و دکوراسیون مدرن به زیبایی مواد طبیعی، رنگ خنثی، خاکی و با حذف جزئیات غیر لازم است.

دکوراسیون داخلی مدرن

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

تاریخ هنر دکوراسیون مدرن داخلی

سبک دکوراسیون مدرن داخلی با ریشه هایی از معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناوی، سبکی ساده و بی نظیر است و به سال های 1920 تا 1950 اشاره می گردد. جنبش سبک مدرن در نیمه اول قرن بیستم محبوبیت بیشتری پیدا کرد و بعد از آن مشتقات این سبک به عنوان مدرن و پست مدرن شناخته می شوند. یکی از باورهای کلیدی جنبش طراحی مدرن، این ایده است که شکل عملکرد زیر را دنبال می نماید. به بیان دیگر، طراحی تمام مبلمان و اشیاء تزئینی باید هدف مورد نظر خود را منعکس کند و اگر جزئیات و تزئینات یک هدف عملی وجود دارد، پس می توان آن را حذف کرد.

ویژگی های معمول فضای مدرن

ویژگی های معمول فضای مدرن

فلسفه دکوراسیون مدرن داخلی، مناسب برای انتخاب توسط افرادی است که خواستار فضاهای ساده، تمیز، بدون تزئینات زیاد هستند. اگر تمایل به تزئین یک فضا را در سبک مدرن دارید، باید استفاده از چند نکته را در نظر بگیرید:

  • عناصر سازه ای مانند ستون ها اغلب در معرض دید قرار می گیرند.
  • تاکید بر خطوط افقی و عمودی با منحنی های کمتر
  • مبلمان کم و افقی با خطوط تمیز
  • فراوانی نور طبیعی و پنجره های بی نظیر
  • مواد طبیعی مانند چوب بدون رنگ، فلزات، چرم و الیاف طبیعی
  • پالت رنگ خنثی یا طبیعی
  • سطوح انعکاسی مانند فولاد، کروم یا شیشه
  • روکش های چوبی

سبک مدرن در مقابل سبک معاصر

در ریشه، سبک مدرن دوران خاصی را نشان می دهد؛ به همین دلیل، بسیاری از افراد به خاطر ماهیت ساده و کاربردی آن، قطعاتی از سبک دکوراسیون مدرن داخلی را در خانه و اداره خود استفاده خواهند کرد. سبک معاصر از دوران خاصی متولد نشده است. این سبک با گذر زمان تغییر می نماید و می تواند عناصر مدرن را در خود جای دهد. مبلمان معاصر دارای فرم های متمایز تر و اغلب می تواند شامل مبلمان منحنی باشد. از دهه 1990، دکور معاصر به دنبال فرایند مینیمالیستی بود و می توانست رنگ های متضاد کاملا سیاه و سفید را در خود جای دهد، در حالی که سبک مدرن بر پایه نیترولها قرار می گرفتند تا اینکه به شدت سرد باشند. قطعات معاصر ممکن است به سادگی تزئین شوند، در حالی که قطعات مدرن باید دارای یک عملکرد باشند.

نمونه هایی از طراحی مدرن

نمونه هایی از طراحی مدرن

در ساده ترین حالت، طراحی دکوراسیون مدرن داخلی به بازتاب جنبش هنر مدرن در داخل خانه اشاره دارد. چندین ویژگی مرکزی و طرح های طراحی شده در طراحی مدرن وجود دارد، طراحی داخلی مدرن می تواند به عنوان یک طیف و نه به عنوان یک سبک معین تعریف گردد.

  • خانه خود را به روز کنید.

طراحی مدرن ممکن است تعریف واحدی نداشته باشد، اما جنبشی است که تعداد زیادی از سبک های طراحی را معین می نماید. با تغییر دکوراسیون مدرن داخلی خانه، می توانید حس واقعی این سبک طراحی را تجربه نمایید.

  • آشپزخانه مدرن

در طراحی آشپزخانه مدرن شامل بسیاری از موضوعات و ایده های مشابه در طراحی داخلی مدرن است. این آشپزخانه ویژگی های خطوط واضح در کابینت و کانتر بدون لبه تزئینی و یا پانل های مطرح شده است و از یک رنگ تک رنگ در کل فضا استفاده می گردد.

  • استفاده از رنگ اولیه

در دکوراسیون مدرن داخلی توجه داشته باشید اتاق نشیمن دارای رنگ اولیه تیره تر از سایر فضا های محیط باشد. برای چنین فضایی بهتر است از مبلمان ساده با تعداد کم و با رنگی یکپارچه برای جلب چشم و توجه استفاده گردد.

طراحی دکوراسیون مدرن

ایجاد تغییر دکوراسیون در فضا می تواند در بعضی موارد جایگزین بازسازی ساختمان قدیمی باشد. برای تبدیل فضای تیره و تاریک به یک مکان آرام به سبک دکوراسیون مدرن داخلی، احتیاج به استفاده از نورپردازی، بافت و رنگ کامپوزیتی بدون درز با اهداف زیر است.

  • ایجاد روشنایی بهتر برای فضا
  • دیوار سازی های کاذب برای ایجاد تغییر
  • طراحی شیک و راحت
  • کاشی های عظیم با لبه های اصلاح شده
  • کتابخانه ها و قفسه ها به دیوارها نصب می گردند، نه به فضا
  • طرح های طبقه ای باز با چند دیوار
  • استفاده از فلز

طراحی مدرن تغییری نوین در سبک های طراحی قبلی بود که از بافت های سنگین، حکاکی و تن چوب در سراسر خانه استفاده می کرد. بنابراین، بیشتر اجزای طراحی مدرن، از مبلمان تا شکل اتاق، شامل خطوط تمیز و مستقیم با جزئیات اضافی است که کمی از طراحی معاصر، که از منحنی ها و خطوط عظیم استفاده می نماید، متفاوت است. خطوط مدرن طراحی واضح تر، واضح تر و بسیار کم هزینه هستند.

منبع: رویا مال
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 266

به "دکوراسیون داخلی مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید