بازدید از دریاچه نیلوفر قرمز در تور تایلند

به گزارش خیمه نیوز، دریاچه نیلوفر قرمز (red lotus sea udon thani)، یکی از جاذبه های عجیبی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن بروید. گل های نیلوفری بیشتر در ماه ژانویه باز می‌شوند.

بازدید از دریاچه نیلوفر قرمز در تور تایلند

نام این دریاچه، کومفاواپی است که دریاچه ای کم عمق در شمال تاینلد است و عمق آن حداکثر 1 متر است با این حال، وسعت این دریاچه تقریبا 32 کیلومتر است و به دلیل وسعت زیاد آن است که خیلی ها به آن دریا می گویند. این دریاچه مطمئنا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند است که نباید از دست بدهید. تور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد می‌باشد.

در میان راه با قایق های دیگر و ماهیگیران محلی روبرو می شوید که سعی دارند تا از این آب های قرمز رنگ ماهی بگیرند، دیدن این تصاویر در جلوی چشمانتان، یک تابلوی بی نظیر از آفریده های خداوند را به ذهن تان می آورد. آهسته آهسته که جلوتر می روید، خودتان را در خیل نیلوفرها می بینید، اینجا جایی است که سکوت محض حکم فرماست و فقط شمایید و یک دنیا زیبایی پس تا می توانید از منظره جلوی چشمان خود به همراه سکوت استفاده کنید.

همین که به دهانه‌ی آب نزدیک‌تر می‌شوید، پلی معلق توجه شما را بیشتر و بیشتر به خود جلب می‌کند. در ابتدا و از دور کاملا مشخص نیست که این دریاچه، خانه‌ی میلیون‌ها نیلوفر است. جادو زمانی اتفاق میفتد که روی پل رفته، سوار قایق‌ها شده و به وسط آب برسید. این قدم زدن در روی آب، با گذشتن از میان گیاهان رودخانه‌ای، یاس‌ها و آب تیره شروع می‌شود. اما کم کم تغییر می‌کند. برآمدگی‌هایی به رنگ قرمز و صورتی روشن کم کم پدیدار می‌شوند و از سطح آب بالا می‌آیند. آب تیره کم کم شفاف می‌شود و شما قادر به دیدن ساقه‌هایی به رنگ سبز تیره و ماهی‌هایی کوچک خواهید بود. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

بهترین زمان برای بازدید از این دریاچه در تور تایلند

بهترین زمان برای بازدید از این دریاچه، فصل‌های خنک در کشور تایلند می‌باشد. البته از اویل دسامبر تا اواخر فوریه زمان شکوفه زدن گل‌ها است. از 6 صبح تا 11 صبح نیز بهترین ساعت برای دیدن شکوفه‌های گل نیلوفر است. همچنین تعطیلات ولنتاین نیز بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه‌ی طبیعی است. هر سال و در اواسط ماه ژانویه، فستیوالی موسوم به فستیوال دریاچه‌ی نیلوفر قرمز در نزدیکی این دریاچه برگزار می‌گردد. 

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 12

به "بازدید از دریاچه نیلوفر قرمز در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از دریاچه نیلوفر قرمز در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید