خبرنگاران 402 کردستانی در جشنواره امتنان شرکت کردند

به گزارش خیمه نیوز، سنندج - خبرنگاران - معاون مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: 402 نفر از کارگران و کارفرمایان این استان در سی و دومین جشنواره امتنان شرکت کردند.

خبرنگاران 402 کردستانی در جشنواره امتنان شرکت کردند

فرزاد پیشکاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام در این جشنواره به مدت یک ماه تا تاریخ 14 دی سال جاری تمدید شده است، گفت: از ابتدای آغاز مهلت ثبت نام (ابتدای مهر) تا به امروز 402 نفر مدارک خود را در سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس Emtenan.mcls.gov.ir بارگذاری کرده اند.

وی اضافه کرد: این جشنواره هر سال در سه مرحله مقدمات، استانی و مرحله کشوری انجام می شود و همزمان با سایر استان های کشور کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در کردستان نیز می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی جشنواره ثبت نام کنند.

پیشکاری یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت های کارگران و تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقا هر چه بیشتر فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری است.

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی انجام می گیرد و در نهایت منتخبان کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می شوند.

وی تاکید کرد: در فرآیند ثبت نام، کمیته فنی استانی پرونده هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص های طرح (ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کنند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب و به کمیته فنی کشوری معرفی می کنند.

ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 683

به "خبرنگاران 402 کردستانی در جشنواره امتنان شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 402 کردستانی در جشنواره امتنان شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید