سفری جذاب به کشورهای اروپایی

به گزارش خیمه نیوز، در قاره اروپا به هر کشوری که سفر کنید با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد، که از نظر شما جذاب هستند. از معماری مدرن شهرهای اروپایی گرفته تا شنیدن موسیقی در اروپا بسیار جذاب می‌باشد.

سفری جذاب به کشورهای اروپایی

معماری مدرن اروپا

تقریبا تمامی شهرهای اروپا از معماری های بی نظیری برخوردار هستند. نمونه آن، موزه گوگنهایم بیلبائو است که از معروف ‌ترین موزه‌ های جهان اسپانیا می باشد. نمای این موزه از ورق‌ های تیتانیوم ساخته شده و لایه زیرین آن از قیر الاستیک پوشیده شده تا ضد آب باشد. این موزه یکی از بهترین گزینه های گردشگران برای بازدید می باشد.

بازدید از شهرهای بزرگ اروپا

شهرهای بزرگ و در حال رشد اروپا همانند برلین می توانند حتی به مدت یک هفته شما را سرگرم کنند. شما با استفاده از سیستم حمل و نقل آسان اروپا می توانید در یک روز از چندین مکان مختلف دیدن نمایید. برای تجربه یک سفر جذاب با تور اروپا همراه شوید.

شنیدن موسیقی در اروپا

گمان نمی کنم کسی وجود داشته باشد که از موسیقی لذت نبرد. پس اگر شما هم عاشق موسیقی هستید، می توانید در سفرتان به اروپا از اجراهای گراند اپرای ونیز تا کنسرت‌های بزرگی که در کلیساها برپا می‌شوند یا موسیقی موتزارت، وردی، دبوسی، بتهوون که در فضا پخش است، لذت خواهید برد.

بازدید از کلیساهای اروپایی

با قدم گذاشتن در کلیساهای اروپا با هنر دوره رکوکو، رنسانس، باروک و غیره آشنا خواهید شد. به عنوان مثال کلیسای جامع شارتر کلیسای جامع متعلق به قرون وسطای فرانسه است که در فاصله 80 کیلومتری جنوب غربی پاریس قرار گرفته است. این کلیسا از عالی‌ترین نمونه‌های معماری گوتیک فرانسوی به شمار می‌رود و طراحی نمای داخلی آن نیز بی‌همتا است.

خوردن قهوه 

یکی از بزرگ ترین لذت های سفر به اروپا آرمیدن در مکانی آرام و زیبا و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای و شیرینی است. برای این کار، کافی شاپ های زیبا و فوق العاده ای را در پاریس، کپنهاگ، مادرید و فلورانس پیدا خواهید نمود.

آشنایی با تاریخ اروپا

با مطالعه تمدن غرب در ویرانه های روم و یونان با میراث کهن وایکینگ ها و ویزیگوت ها مواجه خواهید شد. بنابراین اگر عاشق تاریخ هستید، با بازدید از مکان‌های تاریخی اروپا می‌توانید به خوبی با گذشته ارتباط برقرار نمایید.

خرید در اروپا

در اروپا  مراکز خرید بسیاری وجود دارند که می توانید بهترین برندهای معروف جهان را در آنجا مشاهده و خریداری کنید. گالری لافایت در کشور فرانسه از این دست مراکز می‌باشد. شما همچنین می‌توانید در کل اروپا اجناسی همچون کریستال بوهمیا، چای بریتانیا، و شکلات بلژیکی خریداری نمایید.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 44

به "سفری جذاب به کشورهای اروپایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفری جذاب به کشورهای اروپایی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری جذاب به کشورهای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید