آشنایی با جاذبه های بانکوک

به گزارش خیمه نیوز، بانکوک شهری با جاذبه‌های فراوان است. جاذبه‌های بانکوک بسیار زیبا و دیدنی هستند. این جاذبه‌ها در شهر بانکوک آن را در سال 2016 به پرگردشگرترین شهر جهان تبدیل کرده بود که در این مقاله به معرفی تعدادی از این جاذبه‌ها پرداخته‌ایم.

آشنایی با جاذبه های بانکوک

بازار روی آب بانکوک

بازار روی آب یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه یک ماجراجویی عالی در تور بانکوک است. این بازار همواره پر از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و سبزی و غذاهای محلی می‌باشند و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک به فروش می‌رسانند.

بازار چاتوچاک بانکوک

چاتوچاک، بزرگترین بازار آخر هفته‌ در شهر بانکوک می‌باشد. این بازار 15000 غرفه داشته و 200 هزار نفر به صورت روزانه از آن بازدید می‌کنند. چاتوچاک یکی از مشهورترین بازارهای خیابانی جهان می‌باشد که یکی از پربازدید‌ترین جاذبه‌های تور بانکوک به حساب می‌آید.

جاده khaosan بانکوک

Kohsan-Road-Bangkok باید آنرا مشهور‌ترین خیابان بانکوک معرفی نمود. khaosan خیابان کوتاهی می‌باشد که حدود یک کیلومتر در شمال گراند پالاس. این خیابان محل‌های اقامت ارزانی را برای باربر‌ها و دیگر افراد با بودجه کم پیشنهاد می‌کند، آژانس‌های مسافرتی که تمام نیاز های شما را برطرف می‌کنند و مغازه‌هایی که تقریبا همه چیز را به فروش می‌رسانند.

جاده‌ی یائومارت در بانکوک

جاده یائومارت، در واقع خانه چینی‌های ساکن در بانکوک می‌باشد و یکی از مکان‌ها و جاذبه‌های توریستی محبوب می‌باشد که شهرت آن به دلیل رستوران‌های زیادی است که در آن به چشم می‌خورد.

مرکز خرید mbk در بانکوک

در تور بانکوک آپشن‌های زیادی را برای خرید خواهید داشت. mbk یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر است که 8 فروشگاه و در حدود 2000 مغازه و رستوران و تقریبا 100 هزار بازدید کننده در روز می‌باشد. فروشگاه‌های این مرکز خرید هم محصولات معتبر و هم نامعتبر می‌فروشند‌، پس ابتدا اطمینان حاصل کنید محصولی را که بالای آن پول می‌دهید دریافت نمایید.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 21

به "آشنایی با جاذبه های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید