تحصیل در تایلند

به گزارش خیمه نیوز، کشور تایلند دانشگاههای بین اللمللی دارد که بسیار پرطرفدار هستند . هزینه زندگی در این کشور بسیار ارزان بوده و محل مناسبی برای دانشجویان عزیز است. لازم به ذکر است که وزارت علوم ایران به تازگی چندین دانشگاه در تایلند را مورد تایید قرار داده است.

تحصیل در تایلند

بیشتر دانشگاههای کشور تایلند با دارا بودن رتبه های بالای دانشگاهی از موفق ترین دانشگاههای آسیا هستند. دانشگاه های تایلند با دارا بودن دانشجویانی که از 40 کشور دنیا جهت ادامه تحصیل به تایلند مهاجرت میکنند جزء موفق ترین دانشگاههای آسیا میباشند .این دانشگاهها دارای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در رشته های مهندسی و علوم انسانی هستند. دانشگاههای تایلند اغلب در اطراف پایتخت آن که بانکوک میباشد قرار گرفته و مجموعه کامل جهت اقامت و زندگی را برای دانشجویان فراهم شده است.

یک مساله مهم پیدا کردن دانشگاه انگلیسی زبان است چون به این صورت شما به آخرین مباحث روز دست یافته وهمیشه هم به روز می مانید.امکان کار و فعالیت و زندگی را نیز در یک محیط جهانی بدست می آوریم.

نکته دیگر انجام تحصیل به صورت تمام وقت است ، دنبال تحصیل مکاتبه ای نباشید چون اکثرا از محتوای علمی بی بهره اند و از همه بدتر اینکه با تحصیل مکاتبه ای از تجربه پربار دوران دانشجوئی در یک کشور خارجی محروم خواهید ماند.

تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و متنوع است. کشور تایلند پر از جاذبه است که یکی پس از دیگری زیبا و دیدنی هستند.

کشور تایلند در چند ساله گذشته بسیار پیشرفت کرده و بخصوص در زمینه فناوری اطلاعات در حال تلاش به سطح استاندارد جهانی می باشد. سرعت پیشرفت و آهنگ توسعه این کشور در امر آموزش عالی کاملا چشمگیر است.هزینه های تحصیلی و زندگی و شهریه دانشگاه تایلند هم در مقایسه با کشورهای همطراز خود بسیار کمتر و قابل ملاحظه است.

رشته‌های مقطع کارشناسی دانشگاههای تایلند چهار سال طول می‌کشد به غیر دوره پزشکی که هفت سال، دندانپزشکی شش سال و دامپزشکی که پنج 5 سال طول می‌کشد.برای اخذ مدرک کارشناسی در دانشگاه‌های تایلند گذراندن 128 واحد درسی ضروری است.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 6

به "تحصیل در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید