بهترین جاذبه های تایلند

به گزارش خیمه نیوز، تایلند یکی از زیباترین کشورهای جنوب شرق قاره آسیا است. اگر یک بار با تور تایلند همراه بشوید، باز هم برنامه سفر به این کشور را در لیست سفر خود قرار خواهید داد. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌های تایلند آشنا خواهیم کرد.

بهترین جاذبه های تایلند

جزایر سیمیلان تایلند

یکی از بهترین جاذبه‌های که در تور تایلند به بازدید آن بروید، جزایر سیمیلان در غرب دریای آندامان است. این جزیره مکان برای غواصی در کشور تایلند است. جزایر سیمیلان از 9 جزیره پوشیده از جنگل های استوایی با سواحل شنی سفید تشکیل شده که مناظری زیبا برای بازدید دارند. دو نوع مختلف مکان غواصی در اطراف جزایر سیمیلان وجود دارد. ازشرق رو به مکان های شیرجه متشکل از صخره های مرجانی با شیب آرام و در مقابل غرب رو به مکان های شیرجه شامل تخته سنگ گرانیت گسترده، با مرجان نرم و سخت پوشش داده است.

ساحل ریلی در تایلند

ساحل ریلی یک شبه جزیره کوچک بوده که بسیار زیبا و دیدنی است. این ساحل با صخره‌های سنگ آهک و قطع دسترسی به سرزمین اصلی، تنها با قایق قابل دسترسی می‌باشد. این صخره‌ها سنگ نوردان بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کنند، اما این منطقه به دلیل سواحل زیبا و فضای آرامش بخشش یکی از جاذبه های معروف تور تایلند به شمار می‌رود.

ساحل کوه تائو در تایلند

کوه تائو، به معنای واقعی کلمه جزیره لاک پشت، جزیره‌ای کوچک در نزدیکی ساحل شرقی خلیج تایلند می‌باشد. این کوه  را یکی از محبوب‌ترین مقاصد در جهان برای یادگیری شیرجه تبدیل کرده که غواصی در اطراف صخره های جزیره آسان و سرگرم کننده بوده و شما با تنوع بی‌نظیری از گونه‌های دریایی مانند مرجان‌ها، لاک‌پشت‌ها، تعداد زیادی از ماهی‌های کوچک ماهیان را مشاهده نمایید.

جزیره فی فی تایلند

جزیره فی فی یک مجمع الجزایر کوچک در استان کرابی می‌باشد. جزیره فی فی بزرگترین جزیره از بین 6 جزیره در این ناحیه است که تنها جزیره با ساکنان دائمی است در حالی که جزیره فی فی کوچک به عنوان یک ساحل با تورهای غواصی محبوب است.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 20

به "بهترین جاذبه های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید