برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد بین المللی ساری 2022 در سالن همایشهای هتل بادله ساری

به گزارش خیمه نیوز، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد بین المللی ساری 2022 در سالن همایشهای هتل بادله ساری صورت گرفت.

برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد بین المللی ساری 2022 در سالن همایشهای هتل بادله ساری

برنامه های افتتاحیه این رویداد که از امروز شروع می گردد، شامل برگزاری چند نشست، انجام چند بازدید و برپایی نمایشگاه است که طی سه روز پیاپی از 20 تا 22 اردیبهشت برگزار می گردد.

این برنامه ها در روز نخست با برگزاری جلسه افتتاحیه شروع شد که قرار است در این جلسه طبق برنامه استاندار مازندران، سفیر ازبکستان، دبیرکل سازمان همکاری های مالی اکو، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران، رئیس اتاق بازرگانی مازندران و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سخنرانی نمایند.

ابتدا نشست تخصصی سفرا و دیپلمات های کشورهای عضو اکو برگزار می گردد و پس از آن قرار است نشست تعاملی سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تجاری استان با مقامات ملی و بین المللی برگزار گردد. در گام بعد نیز نمایشگاهی از توانمندی های مالی و گردشگری مازندران در محل برگزاری اجلاس با حضور مهمانان و سفرا گشایش می یابد. مهمانان امشب از نمایشگاه ملی صنایع دستی، خوراک و هنرهای سنتی که در بوستان ملل برپا شد نیز بازدید می نمایند.

مهمانان خارجی افتتاحیه رویداد بین المللی ساری2022 قرار است طی روزهای 20، 21 و 22 اردیبهشت با حضور مسئولان سازمان همکاری های مالی اکو بازدیدهایی از زیرساختهای مالی و ظرفیت های گردشگری مازندران داشته باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1382

به "برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد بین المللی ساری 2022 در سالن همایشهای هتل بادله ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد بین المللی ساری 2022 در سالن همایشهای هتل بادله ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید