برترین جاذبه های تایلند

به گزارش خیمه نیوز، تایلند با سواحل کریستال آبی، جنگل انبوه، مواد غذایی عالی، خانه های ییلاقی ساحل و برخی از بهترین هتل های لوکس در جهان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است.

برترین جاذبه های تایلند

بازدید از جزیره چانگ در تور تایلند

جزیره چانگ واقع در نزدیکی مرز کامبوج است که از نظر بزرگی دومین جزیره در تایلند و بزرگ‌ترین در مجمع الجزایر پارک دریایی جزیره چانگ است. جزیره چانگ یکی از زیباترین جزایر تایلند با چندین آبشار، صخره های مرجانی، جنگل های انبوه و سواحل طولانی شنی سفید می باشد. این جزیره، خانه طیف گسترده ای از حیات وحش، از جمله پرندگان، مارها، آهو و تعدادی فیل است. فقط در این اواخر، در کمتر از ده سال، جزیره چانگ به یک مقصد عالی در تور تایلند است.

بازدید از جزایر سیمیلان در تور تایلند

جزایر سیمیلان در غرب دریای آندامان بهترین مکان برای غواصی در تایلند است. مجمع الجزایر از 9 جزیره پوشیده از جنگل های استوایی با سواحل شنی سفید تشکیل شده است. مناظر زیر سطح آب چشمگیرتر است. دو نوع مختلف مکان غواصی در اطراف جزایر سیمیلان وجود دارد. ازشرق رو به مکان های شیرجه متشکل از صخره های مرجانی با شیب آرام و در مقابل غرب رو به مکان های شیرجه شامل تخته سنگ گرانیت گسترده، با مرجان نرم و سخت پوشش داده است.

ساحل ریلی در تور تایلند

ساحل ریلی (یا رای له ) یک شبه جزیره کوچک است که با توجه به صخره های سنگ آهک و قطع دسترسی به سرزمین اصلی، تنها با قایق قابل دسترسی می‌باشد. این صخره ها سنگ نوردان بسیاری را از سراسر جهان جذب می کند، اما این منطقه به دلیل سواحل زیبا و فضای آرامش بخشش یکی از جاذبه های معروف تور تایلند است. اسکان در محدوده خانه های ییلاقی ارزان مورد علاقه کوه نوردی در تور تایلند است.

جزیره کوه تائو در تور تایلند

کوه تائو، به معنای واقعی کلمه جزیره لاک پشت، جزیره ای کوچک واقع در نزدیکی ساحل شرقی خلیج تایلند است. در حدود 7000 غواص نوکار در هر سال بر روی کوه تائو گواهی دریافت می کنند و این امر این کوه را یکی از محبوب ترین مقاصد در جهان برای یادگیری شیرجه تبدیل کرده است. غواصی در اطراف صخره های جزیره آسان و سرگرم کننده است و شما می توانید تنوع چشم گیری از گونه های دریایی مانند مرجان ها، لاک پشت ها، تعداد زیادی از ماهی های کوچک، و کوتر ماهیان را ببینید و شانس بسیار کمی برای دیدن کوسه نهنگ وجود دارد. متوسط دید حدود 15-20 متر می‌باشد.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 8

به "برترین جاذبه های تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین جاذبه های تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید