بازگشت دانش آموزان ابتدایی ونکوور به مدارس

به گزارش خیمه نیوز، ونکوور برنامه بازگشت دانش آموزان ابتدایی به مدارس را تکمیل کرد

هیئت مدیره مدارس ونکوور، برنامه بازگشت دانش آموزان ابتدایی به مدارس را معین کرد. جزئیات این برنامه شامل اقدامات احتیاطی مانند خوردن نهار در کلاس های درس و استفاده اجباری از ماسک در خارج از گروه های یادگیری است.

بازگشت دانش آموزان ابتدایی ونکوور به مدارس

Deena Kotack Buckley، مدیر آموزش هیئت مدیره مدارس ونکوور بیان نمود: ما می خواهیم خنده های دانش آموزان را در سالن ها بشنویم و چهره های خندان آن ها را ببینیم.

دانش آموزان در راهروها و دیگر جاهایی که امکان رعایت فاصله اجتماعی نیست، ملزم به استفاده از ماسک هستند.

Kotak Buckley اضافه نمود: اتاق های غذاخوری اشتراکی که بین دانش آموزان از تمامی پایه ها مشترک است، در ماه سپتامبر بسته خواهد شد. دانش آموزان نهار را یا در کلاس یا بیرون می خورند.

بسیاری از دانش آموزان مقطع ابتدایی در استان بریتیش کلمبیا، برای اولین بار از زمان بسته شدن مدارس در سراسر استان در ماه مارس، در ماه سپتامبر به کلاس های حضوری بازمی گردند.

خانواده ها در تاریخ 24 آگوست باید منتظر اولین تماس از مدارس فرزندانشان باشند. هفته آینده، خانواده ها اطلاعات دقیق تری درباره اقدامات احتیاطی تازه، جهت آموزش دانش آموزان دریافت خواهند کرد.

تا تاریخ 9 سپتامبر، خانواده ها اطلاعات بیشتری را راجع به اینکه سال تحصیلی تازه به شکل خواهد بود، از معلمان فرزندان خود دریافت می نمایند.

14 سپتامبر اولین روز آموزش حضوری دانش آموزان از پایه 1 تا 7 خواهد بود. دانش آموزان مهدکودک هم به تدریج از همان روز به مدرسه خواهند رفت.

خانواده های شهر ونکوور که مایل به بازگرداندن فرزندان خود به مدارس در ماه سپتامبر نیستند، می توانند از سیستم آموزش در خانه یا آموزش از راه دور استفاده نمایند.

گفتنی است برنامه هیئت مدیره هنوز به تصویب وزارت آموزش و پرورش بریتیش کلمبیا نرسیده است.

سازمان تحصیلی مهاجرتی خبرنگاران در ونکوور کانادا تا کنون راهگشای ورود هزاران دانشجو خارجی به کانادا بوده است. شما هم اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید همیشه باتجربه ترین و بهترین ها را انتخاب کنید.

  • ارزیابی رایگان برای تحصیل در کانادا
  • رزرو وقت مشاوره رایگان با کانادا
  • تماس با ما
منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1072

به "بازگشت دانش آموزان ابتدایی ونکوور به مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دانش آموزان ابتدایی ونکوور به مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید