از در و دیوار پرونده های عجیب و غریب سر پرسپولیس می ریزد ، کارگزار باید جریمه مان بابت شکایت هندی ها را پرداخت کند
به گزارش خیمه نیوز، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از در و دیوار پروند ه های عجیب و غریب سر ما می ریزد اما پیش ّبینی منابع اقتصادی برای پرداخت طلب کالدرون سخت است.
به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره رد اعتراض باشگاه پرسپولیس در پرونده گابریل کالدرون توسط دادگاه CAS گفت: متاسفانه در این دوره 8 ماهه ای که در پرسپولیس بودیم، از در و دیوار پرونده های مختلف سر باشگاه می ریزد و درباره اینکه چرا چنین اتفاقاتی می افتد، نمی دانیم چه بگوییم.
وی اضافه کرد: فشار بسیار عجیب اقتصادی روی پرسپولیس است و طرفداران ما درک می نمایند در شرایطی که کلیه فضای درآمدی باشگاه در اختیار کارگزار است، علاوه بر هزینه های زیاد تیم باید هر روز بعضی هزینه های جانبی پرسپولیس که مربوط به پرونده های مختلف است هم متقبل شویم.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: اگر کادر مدیریتی بتواند در این شرایط خود تیم را اداره کند هم کار بزرگی انجام داده اما هر روز بدهی هایی که از گذشته به جا مانده و مقداری هم عجیب و غریب است جلو می بریم.
شکوری درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با وکیل گابریل کالدرون برای دریافت تخفیف و مهلت جدید مذاکره ای انجام می دهد، عنوان نمود: قطعا امور حقوقی و بین الملل باشگاه دنبال پیگیری موضوع است اما رای قطعی است و باشگاه باید این مبلغ را پرداخت کند.
وی ادامه داد: واقعا مردم بهتر از ما می دانند در این شرایط سخت پرونده بودیمیر، اینیگو و ... چگونه پرداخت شده است. متاسفانه در این شرایط سه میلیون دلار درآمد باشگاه هم در AFC باقی مانده و همین موضوع کار ما را سخت تر نموده اما دلگرمی ما به طرفداران است و امیدواریم به ما یاری نمایند تا بتوانیم این جهت را جلو ببریم.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا منابع اقتصادی برای پرداخت طلب کالدرون پیش بینی شده است، گفت: باید به دنبال تامین منابع باشیم اما پیش بینی این منابع کار سختی است. اکنون پاداش آسیایی ما وصول نشده است. پرداخت قرارداد بازیکنان و مربیان، هزینه های جاری و جانبی روزانه باشگاه مثل پرواز، هتل و هزاران هزینه دیگر هم وجود دارد.
شکوری اعلام نمود: در کنار این مسائل باید مبالغ پرونده های عجیب و غریبی که از همه جا سمت باشگاه پرسپولیس می آید، پرداخت کنیم. فقط امیدواریم طرفداران کنارمان باشند و به ما دلگرمی بدهند زیرا این تیم متعلق به خودشان است.
وی درباره پیگیری و اعتراض مجدد باشگاه پرسپولیس نسبت به پرونده سوشا مکانی گفت: واحد و معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس مشغول پیگیری این پرونده از مراجع ذی صلاح است و اگر نتیجه ای حاصل گردد در اولین فرصت مردم را آگاه می کنیم.
سخنگوی پرسپولیس درباره اتمام زمان تعهد سه ماهه این باشگاه به کمیته شرایط برای پرداخت طلب مکانی در تاریخ 18 خرداد عنوان نمود: این پرونده را پیگیری می کنیم و امیدواریم اتفاق خوبی برای باشگاه بیفتد.
شکوری درباره محکوم شدن پرسپولیس به پرداخت 17 هزار و 500 دلار و محروم شدن از حضور تماشاگران در یک بازی خانگی به دلیل شکایت هندی ها بابت پست جنجالی که در صفحه اینستاگرام این باشگاه منتشر شد، شرح داد: براساس قراردادی که در گذشته بین باشگاه پرسپولیس با شرکت کارگزار منعقد شده و طبق آن کلیه فضای مجازی باشگاه در اختیار کارگزار قرار داشت، جبران کلیه ضرر و زیان ها و جریمه هایی که توسط AFC برای پرسپولیس اعمال شده شامل جریمه اقتصادی، از بین رفتن درآمدهای میزبانی مثل بلیت فروشی و ... برعهده کارگزار است.
وی با اشاره به عذرخواهی پرسپولیس از هندی ها شرح داد: ما کار حرفه ای انجام دادیم اما بازهم این رای صادر شد و چندان نمی توان درباره آن صحبت کرد. اگر امکان تجدیدنظرخواهی وجود داشته باشد این کار را انجام می دهیم اما شرایط فوتبال در جهان حرفه ای شده و این رای علیه پرسپولیس صادر شد. اکنون باید دنبال پرداخت این جریمه و ضرر باشیم که ان شالله کارگزار این کار را انجام می دهد.
سخنگوی پرسپولیس درباره اینکه اگر در زمان اتمام پاندمی کرونا و برگزاری بازی های پرسپولیس در تهران قرارداد این باشگاه با کارگزار به اتمام رسیده باشد، در آن صورت چگونه می خواهند درآمدهایی که به دلیل غیبت تماشاگران در استادیوم از دست می رود از کارگزار بگیرند، گفت: طبق نامه ای که واحد حقوقی باشگاه به کارگزار ارسال نموده قطعا مسائل حقوقی پیگیری و دنبال می گردد.
شکوری اضافه کرد: بحث مبلغ جریمه را قطعا کارگزار پرداخت می نماید. درباره محروم شدن تماشاگران از ورود به استادیوم بحث های حقوقی وجود دارد اما پرسپولیس اجازه نمی دهد هیچ حقی از باشگاه و هودارانش ضایع گردد.
منبع: جام جم آنلاین